WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 WheelMan, hva synes du om K200D? Ergonomien spesielt, og har du fått prøvd værtettingen? Jeg elsker det Det tålte sprutregnet som var i Tampa / Orlando, så den fungerer fint Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Argh, søndager er så altfor kjedelige Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Argh, søndager er så altfor kjedelige Gjør som meg. Planlegg casemod! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gjør som meg. Planlegg casemod! Joa, hadde jeg bare hatt et kabinett jeg kunne modde, det ene har jeg moddet og det andre er planlagt jeg må bare gidde å skaffe plexi og lakke den ene døra. men det kan jeg gjøre nå, brb Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Argh, søndager er så altfor kjedelige Synst det er ganske chill eg Jobbe til 8, lite folk innom, FILM! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gud så lei jeg er av den vitsen. Den måken ser døende ut, forresten. Ok, jeg pensjonerer den. Ja, den er død. Søndager er ikke kjedeligere enn en selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Back from storåsfestivalen, sier bare dette: Quite time now. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Back from storåsfestivalen, sier bare dette: Quite time now. Quite time eller quiet time? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 first one Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Men det betyr jo ingenting. Quiet betyr stille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Storås-festival humor Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Ok, finn ikkje heilt ut kva meining det skal gi Ville tru det var quiet time, altså stille tid, som i at det var mykje bråk og du ville ha det roleg Endret 3. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Yay, endelig har jeg fått tak i en film jeg har hatt lyst til å sett i mange år, Little Nemo: Adventures in Slumberland Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hurra. Ca ferdig innflytta i ny leilighet nå, that feels r8 good. Har dere hatt bra dager? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hvor bor du nå da KE? Gratz med å stave alfabetet CBP! Har hatt flotte dager, ja! Endret 3. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Yay, endelig har jeg fått tak i en film jeg har hatt lyst til å sett i mange år, Little Nemo: Adventures in Slumberland Samme situasjon her. Har fått tak Gjøkeredet og skal nyte den til det fulle senere i kveld. Noe flaut for en filmelsker å ikke ha sett den før men ) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor bor du nå da KE?Fortsatt i Trondheim. Litt over Voll studentby. I'm so happy to hear about your good days! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Samme situasjon her. Har fått tak Gjøkeredet og skal nyte den til det fulle senere i kveld. Noe flaut for en filmelsker å ikke ha sett den før men ) Alle har vel en eller annen glipp Fortsatt i Trondheim. Litt over Voll studentby. I'm so happy to hear about your good days! Så kos, grattis med nytt rede! Thank you! Hope your days has been just as good as mine! Endret 3. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kom på en ting: Om man kunne få bebis-følelsen destiler som et dop så vet jeg hvertfall om EN som hadde blitt avhengig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg