Shikaru Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 sett på team antonsen ^^ nå er det Eva og Adam Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Trøtt, sovner. Zzzzz... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) For lenge siden så jeg en vekkerklokke som så ut som de lekene man kjøper til barn hvor man skal putte F.eks en stjerne en firkant og en trekant i riktig hull. Du mptte legge klossene i riktig hull for å skru av vekkerklokka.Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en sånn klokke? Så dårlig ut med folk som visste hvor jeg kunne få tak i en. Noen som vet hvordan jeg kan lage en? Er det en slik du tenker på? Akkuratt sånn ja. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en? Endret 2. august 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 <Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm <Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then <Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass <Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat <Eticam> The girl started crying and left class ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Internet magic™; Google search > Image source (Item name is confirmed, "Puzzle alarm clock") > ebay > profit Endret 3. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 <Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm<Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then <Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass <Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat <Eticam> The girl started crying and left class ^^ superold fra bash.org men morsom er det da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 < Alkivar> we're on our way back from partying in NYC over the weekend ... it was like sunday afternoon we're headed back west < Alkivar> we're cruisin... maybe 130-140mph < Alkivar> flew past a trooper on the side of the road < Alkivar> trooper lights up ... siren blasting ... chasing us down the highway < Alkivar> we're both like should we stop ... there's no way he can catch up to us < Alkivar> we decided to be good and stop < Alkivar> cop catches up to us ... comes out gun drawn ... pissed as hell < Alkivar> walks up to the side of the car and goes < Alkivar> "SON CAN I SEE YOUR PILOT'S LICENSE" < Alkivar> Jason pulls out his fucking pilot's license < Alkivar> cop's jaw hits the fucking ground < Alkivar> most stunned face I've ever fucking seen < Alkivar> in this practically a whimper goes "get the fuck out of here" < Alkivar> no ticket... too embarassed apparently < Alkivar> I'll never forget that day long as I live < Alkivar> I was sure we were goin to jail Faenmeg beste på lenge - se det for deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 <hoche> heredocs, theredocs, everwhereadocsdocs <geo> old macdonald had a server farm <geo> He eyed the I/O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Wælkømmen tell baish dott årg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://www.spacex.com/webcast.php Hvorfor kan de ikke bare skyte den opp? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 12 timer bilskruing er LITT mer enn hva jeg hadde forventet av en såpass "enkel" operasjon som å montere dempere og fjærer. FAEN TA alt av bolter som ikke vil ut, FAEN TA alt av foringer som absolutt ikke vil på plass igjen, og faen ta alt som kan gå galt når man skrur bil. Men på den lyse siden, i has senka bil med "sportsunderstell" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) 12 timer? lal...hørtes litt overdrevet ut Endret 3. august 2008 av B-Real Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Da var man hjemme igjen, iskald og søkkvåt etter å ha drikki og festa siden onsdag. Og jeg møtte Banjaluka og dama, yay Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fytti, det er så lite deilig å bli sparka ut av senga så tidlig på en søndag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Helt enig. Spesielt på grunnlag av at storebror har meldt meg og typen frivillig til å bli med i kirken. Jeg er ikke troende ffs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er da man snur seg pent rundt og trekker dyna over hodet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du har åpenbart ikke møtt storebroren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg