Hashtægg Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg ville kommet meg i seng asap, dersom jeg skulle på jobb klokka 8 i morgen (som forøvrig har blitt i dag) Ja, kanskje like greit. Noen som skal på Øya eller? :---D Vet du hva? Jeg hadde intet ønske om at han skulle bli bannet. Han er morsom og til de grader irriterende noen ganger. Men han så lenge han holdt seg i skinnet så var han underholdende. Derfor var det bedre å ha han her.Og ang. hva ban'en gjør med han: Good for him! En fest i blandt er bare godt for sjelen. Bra. Jeg liker han selv når han ikke holder seg i skinnet. Jeg vil ikke at han skal på fest, ikke uten meg :--( Men, ja. Så lenge han tenker på meg skal han få lov til å komme seg ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Han mente at hun kom med intetsigende poster eller noe slikt. Det gjorde jeg også da. Og jeg sa også fra. Men i motsetning til han så klarte jeg å si fra uten å gå til direkte personangrep. Ja, jeg vet det. Det var hans valg. Reglene gjelder alle. (Bortsett fra Jarmo) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For lenge siden så jeg en vekkerklokke som så ut som de lekene man kjøper til barn hvor man skal putte F.eks en stjerne en firkant og en trekant i riktig hull. Du mptte legge klossene i riktig hull for å skru av vekkerklokka.Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en sånn klokke? Så dårlig ut med folk som visste hvor jeg kunne få tak i en. Noen som vet hvordan jeg kan lage en? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For lenge siden så jeg en vekkerklokke som så ut som de lekene man kjøper til barn hvor man skal putte F.eks en stjerne en firkant og en trekant i riktig hull. Du mptte legge klossene i riktig hull for å skru av vekkerklokka.Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en sånn klokke? Så dårlig ut med folk som visste hvor jeg kunne få tak i en. Noen som vet hvordan jeg kan lage en? Er det en slik du tenker på? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Såg Todd Sweeny no, og for ein absurd film! Dog meget bra. (ja, veit eg burde posta denne i generell diskusjon rundt film elns, men det er så mange klikk unna) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har funnet ut at jeg mobber mac på refleks, uten å ha noe i mot dem, sånn egentlig. Pappa jobbet med dem, så han har grunn til å avsky dem, jeg har egentlig ingen negative erfaringer med dem (bortsett fra at de er irriterende å bruke som ekstramaskin). Tror vennene mine gjør noe av det samme. På fredag, da første rødvinsflasken var påbegynt bevegde vi oss inn på grunn av stadig økende trussler fra veps og mygg, og Nie satt seg nesten på macen til typen min, og hylte "Æææsj, jeg satt meg på noe ekkelt! ><". Såg Todd Sweeny no, og for ein absurd film! Dog meget bra. (ja, veit eg burde posta denne i generell diskusjon rundt film elns, men det er så mange klikk unna)Jeg bare regner med at du mente Sweeney Todd og sier meg enig i at den er bra, og uenig i at den er absurd. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Mac ER ekkelt Ja, meinte Sweeney Todd (elendig på å hugse titlar). Likte filmen svært godt, i motsetning til ho eg såg den meg. Trur ho fekk med seg ca 3/4 av filmen. Ville ikkje sjå når desse stakkars folka vart kutta over strupa i munter sang Endret 2. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da var det aa brenne ut Vista enda en gang. Jeg tror det er et stort CD-monster som spiser platene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da var det aa brenne ut Vista enda en gang. Jeg tror det er et stort CD-monster som spiser platene mine. Så lenge det er vista-platene det spiser så gjør det deg en tjeneste. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har Vista Enterprise CD-er (med lovlige lisenser) i fleng, men bruker jeg dem, tror dere? Derimot må jeg bestille nye Ubuntu-CD-er hele tiden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kan sikkert få de Vista-cdene. Jeg vet om folk som ville likt å ha dem. Hadde en venninne som og så vekk. Jeg satt og nynnet med (hadde soundtracket før filmen kom til Norge) og storkoste meg. Slutten var ekstremt kjip, tho'. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ææ, plutselig er livet så bra at jeg nesten blir redd. Måtte bare for å si det til.. noen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ææ, plutselig er livet så bra at jeg nesten blir redd. Måtte bare for å si det til.. noen. Så flott da! Nyt det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kan sikkert få de Vista-cdene. Jeg vet om folk som ville likt å ha dem. Hadde en venninne som og så vekk. Jeg satt og nynnet med (hadde soundtracket før filmen kom til Norge) og storkoste meg. Slutten var ekstremt kjip, tho'. Jeg kan ikke gi vekk bedriftslisenser, dessverre. Slutten? Jeg elsket scenen hvor hun ble kastet i ovnen. Jeg skjønte hva han skulle gjøre i det de begynte å danse, og gledet meg fra samme øyeblikk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Då me fekk sjå fjeset på "den gamle kona" trudde eg fyrst det var den litt eldre guten som redda jenta frå mentalsjukehuset. Må innrømme at eg lo veldig då Sweeny begynte å kutte strupa på kundane sine mens han song (nynna med eg og ) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det bare meg som føler at staten har presset ut private spilleautomater for å tjene mer penger, og ikke for å angivelig hjelpe de spilleavhengige? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Staten finn på så mangt for å tjene pengar. Er glad eg ikkje bur i USA, for DER finn dei på mykje rart. Kva meiningar har de om 11/9? Inside job eller Bin Laden? Eller eit ondt samarbeid? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 hahaha jeg ser på to trøtte typer på Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg