NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Var det ikke du som klagde på at du begynte å bli feit? BMI på 24.5 eller noeNei? ^^ Sjekket nå, forresten, den er: "BMI: 19.37 Normal Weight" Men jeg har litt ølmage da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Konsentrer deg, så er det forståelig. Det gikk såvidt. "'ffffffuck u eplefe, du er usmart, veldi veldi usmart jeg prøvde å sende en PM for å ordne opp i uoverstemmelser men du gjor det bare verre men men frøken perfektdu får gå å leke iq videre daaa" Nei, men Eplefe, da! Leker du IQ?! Skarstad, du svarte ikke på kjærlighetserklæringen min =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvem var det da som var bekymret for å bli feit? Garantert ikke NgZ. Han er så fin, atte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Merkelig hvordan han skifter fra nynorsk til bokmål ^^.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 for å ha posta ut 2girl1cup Øh... Det der ville jeg har vært flau over å få warn for Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvem var det da som var bekymret for å bli feit? Jeg bekymrer meg mer over å være en utrent slask i dårlig form. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Konsentrer deg, så er det forståelig. Det gikk såvidt. "'ffffffuck u eplefe, du er usmart, veldi veldi usmart jeg prøvde å sende en PM for å ordne opp i uoverstemmelser men du gjor det bare verre men men frøken perfektdu får gå å leke iq videre daaa" Nei, men Eplefe, da! Leker du IQ?! Eplefe leker aldri, hun er IQ, hun er egentlig en verdenshersker! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, men Eplefe, da! Leker du IQ?! Ja Jeg må innrømme det. Jeg har ingen kunnskap, jeg sitter med ordbok og retter all innleggene mine. Og leksikon (Jeg klarer ikke en gang å bruke sånne fancy søkemotorer ). Eller kanskje jeg bare har stjålet identiteten til IQ på forumet (hvis ikke han har byttet nick. ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe leker aldri, hun er IQ, hun er egentlig en verdenshersker! All hail Eplefe. Jaja, jeg satt å smålo litt for meg selv når jeg leste pm-ene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe leker aldri, hun er IQ, hun er egentlig en verdenshersker! This is SPARTAAAA! I r IQ. Fra nå av skal ingen kalle meg Eple, Becca eller Eplefe. Jeg er IQ. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skarstad, du svarte ikke på kjærlighetserklæringen min =/ Om du tror jeg har tid til å svare på alle kjærlighetserklæringene jeg får på forumet tar du grundig feil. PS: Du er slettest ikke dum. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe leker aldri, hun er IQ, hun er egentlig en verdenshersker! All hail Eplefe. Jaja, jeg satt å smålo litt for meg selv når jeg leste pm-ene eg og. eplefe trur ho er så smart så skriv ho berre masse fuck sjølve¨ Nei, men Eplefe, da! Leker du IQ?! Ja Jeg må innrømme det. Jeg har ingen kunnskap, jeg sitter med ordbok og retter all innleggene mine. Og leksikon (Jeg klarer ikke en gang å bruke sånne fancy søkemotorer ). Eller kanskje jeg bare har stjålet identiteten til IQ på forumet (hvis ikke han har byttet nick. ) du er ikkje så smart som du trur altså Merkelig hvordan han skifter fra nynorsk til bokmål ^^.... Er det og feil no kanskje? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skarstad, om du tilfeldigvis heter Mariell Solli? Du ligner sinnsykt på søskenbarnet mitt Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 NP: Fatboy Slim - Weapon of Choice Hva skjer ute i de norske hjem denne søndagen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe leker aldri, hun er IQ, hun er egentlig en verdenshersker! This is SPARTAAAA! I r IQ. Fra nå av skal ingen kalle meg Eple, Becca eller Eplefe. Jeg er IQ. Du er definisjonen på IQ, du er definisjonen på smarthet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 mMmm... Chocolat For en herlig, vakker film Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva skjer ute i de norske hjem denne søndagen da? Mamma kom akkurat hjem Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://dump.no/files/0d81bbd49ac8/Schnell_og_Eplefe2.rtf Holy underholdning. for uansett hav ejg skriver så skriver du noe frekkt til meg og får meg til å virke dum Dette klarer du jo UTMRKT helt på egen hånd. Lulz on a sunday. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva skjer ute i de norske hjem denne søndagen da? Lite og ingenting. Fyr i peisen og online poker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 All hail Eplefe. Jaja, jeg satt å smålo litt for meg selv når jeg leste pm-ene eg og. eplefe trur ho er så smart så skriv ho berre masse fuck sjølve¨ *snip* ...JEg tror ikke du helt skjønte hva han sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg