Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det er jo sant. men når det handler om træs levetid etc. drepe folk med trær trenger jeg ikke mer kunnskap om Edit: fader jeg er ganske tørst jeg å Hakkke penger med meg...damn life hard, when you're a thirsty bastard. If a tree falls onto an old lady in the middle of the woods, and noone sees it. Is it still hilarious? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah. det hakke vi hatt siden barneskolen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er a-plan? arbeidsplan aka gjør-lekser-i-timene-time You hit it. Meen, jeg har gjort det jeg skal i dag.Så da blir det forumhoring for resten Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det er jo sant. men når det handler om træs levetid etc. drepe folk med trær trenger jeg ikke mer kunnskap om Edit: fader jeg er ganske tørst jeg å Hakkke penger med meg...damn life hard, when you're a thirsty bastard. If a tree falls onto an old lady in the middle of the woods, and noone sees it. Is it still hilarious? JA:D enda bedre hvis du filmer det og legger det på "Snutter" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er det egentlig med italienere og ost? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, bombetrussel på skolen her nå... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er det egentlig med italienere og ost? Var det ment positivt, eller negativt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er det egentlig med italienere og ost? Ost er godt og italienere liker god mat. Elementært. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, bombetrussel på skolen her nå... Do tell Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hm, jeg vil hjem, sitter på skolen med dundrene hodepine og prøver å gjøre oppgaver om elvarme Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, bombetrussel på skolen her nå... Er det normalt når en tenker: Jaja, nå igjen? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, bombetrussel på skolen her nå... forklar. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det normalt når en tenker: Jaja, nå igjen? Vi er vel blitt vant til det? Selv om jeg ikke liker tanken på det, så... Høres det jo litt artig ut ^^ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sikkert bare en drittunge på 18 som synes det er gøy å spøke litt. Jeg er forresten ikke på skolen for øyeblikket så kan ikke utdype meg noe mer om det. Dro hjem litt tidligere idag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Bombetrussel? Kult. Og dere sitter der enda? edit: okai, du redda deg Endret 8. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette var ikke en 18-åring som ville spøke^^. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jo ikke noe gøy å sitte hjemme når noe sånnt skjer da. =/ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pekka Eric, master of phailure. Phaila når han skulle til å bli en hero. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror jeg heller ville vært hjemme enn på en skole som kanskje skulle bombes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg