langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nei, jøss er du her og a? Lenge siden sist Ikke smilefjesene, men nå skriver han det ikke, nå bare overbruker han dem. Og, la oss være ærlige. Det er bedre. Ja, det er jo så lenge siden Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nå kan du lure på hvorfor det er lenge siden sist? Ikke smilefjesene, men nå skriver han det ikke, nå bare overbruker han dem. Og, la oss være ærlige. Det er bedre. Ja, det er jo så lenge siden H to the Æ to the ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hva om jeg ignorerer alle som jeg mener ødelegger min opplevelse av DNFK? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bedre er bedre enn ingenting. Når man ikke har bra er bedre best. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hva om jeg ignorerer alle som jeg mener ødelegger min opplevelse av DNFK? Go ahead. Det er bedre enn å irritere seg over innleggene. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da blir det sikkert ikke altfor mange igjen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Nå kan du lure på hvorfor det er lenge siden sist? Ikke smilefjesene, men nå skriver han det ikke, nå bare overbruker han dem. Og, la oss være ærlige. Det er bedre. Ja, det er jo så lenge siden H to the Æ to the ? Ja, det er jo veldig lenge siden jeg har brukt smiletegn og sånt. Minst 1 eller 2 dager. Trur jeg Endret 2. august 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hva om jeg ignorerer alle som jeg mener ødelegger min opplevelse av DNFK? Tenk om noen sier noe du må få med deg. Når man ikke har bra er bedre best. Når man har mulighet til både bra og best, er ikke bedre best lengre. Jeg troor det nettop lynte ute, noen på vestlandet som kan bekrefte eller avkrefte dårlig vær? Ja, det er jo veldig lenge siden jeg har brukt smiletegn og sånt. Minst 1 eller 2 dager. Trur jeg Akkurat så lenge siden jeg har snakket med deg, min venn Endret 2. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tenk om noen sier noe du må få med deg. Jeg troor det nettop lynte ute, noen på vestlandet som kan bekrefte eller avkrefte dårlig vær? Dere får heller videreformidle det om noen (langkaas, for eksempel) sier noe som angår meg. Ingenting i Bergen. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 8 dager i strekk med jobb om jeg regner med morgendagen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Men, men jeg har jo gitt meg jo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 The Roots mandag 8. desember på Paradiso i Amsterdam. Oi, det frister. Mye. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kan noen formidle videre til pusur at jeg har gitt meg? Orker ikke mer. Må snakke med han Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke ofte jeg bruker ignorefunksjonen men nå ser det ut til at jeg får bruk for den. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg hater å jobbe seint lørdag og tidlig søndag. Jeg som ville ut i kveld og greier, meeeeeeh... Og jeg aner ikke hvor koseklumpen er! Red.: Når jeg først er i gang med å snakke om meg selv: Jeg har fått elektrisk tannbørste! WOHO. BRY DERE! Endret 2. august 2008 av Demille Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke ofte jeg bruker ignorefunksjonen men nå ser det ut til at jeg får bruk for den. Why? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 When I'm lyin' in my bed at night I don't wanna grow up Nothin' ever seems to turn out right I don't wanna grow up How do you move in a world of fog That's always changing things Makes me wish that I could be a dog When I see the price that you pay I don't wanna grow up I don't ever wanna be that way I don't wanna grow up Seems like folks turn into things That they'd never want The only thing to live for Is today I'm gonna put a hole in my TV set I don't wanna grow up Open up the medicine chest And I don't wanna grow up I don't wnna have to shout it out I don't want my hair to fall out I don't wanna be filled with doubt I don't wanna be a good boy scout I don't wanna have to learn to count I don't wanna have the biggest amount I don't wanna grow up Well when I see my parents fight I don't wanna grow up They all go out and drinking all night And I don't wanna grow up I'd rather stay here in my room Nothin' out there but sad and gloom I don't wanna live in a big old Tomb On Grand Street When I see the 5 o'clock news I don't wanna grow up Comb their hair and shine their shoes I don't wanna grow up Stay around in my old hometown I don't wanna put no money down I don't wanna get me a big old loan Work them fingers to the bone I don't wanna float a broom Fall in and get married then boom How the hell did I get here so soon I don't wanna grow up Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du får tygge litt på den. Koseklumpen leter etter deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 går vel ikke tilfeldigvis ann å få fanene loddrett på venstre side av firefox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg