Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 The Adventures of Baron Münchausen er århundrets mest undervurderte film. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 det store spørsmålet er: Er det lenge til at Forumkafeen dør ut? Det går stadig nedover, i alle fall. Derfor min "Jeg savner SO"-post tidligere. Det blir ikke det samme. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 det store spørsmålet er: Er det lenge til at Forumkafeen dør ut? Hvorfor det spørsmålstegn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det tar seg nok opp etter at sommeren er over tenker jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fordi SO eier forumkaféen. \o/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvorfor det spørsmålstegnPå grunn enkelte brukere, fotballkortfolk som finner veien hit, og andre generelt unødvendige innlegg som gjerne går ut på "Hihi, jeg bæsja nettopp, det var gøy! <33333". Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fordi SO eier forumkaféen. \o/ SO spørsmålstegn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 SO spørsmålstegnDu er SÅÅÅ langt unna å havne på ignore nå.*vise med fingrene* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Fordi SO eier forumkaféen. \o/ SO spørsmålstegn Kan du være så forbanna snill, gi faen i å skrive sånn? IRC: <[sA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet Endret 2. august 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mohohohohoh jeg elsker det smiletegn Hva får jeg hvis jeg slutter med det spørsmålstegn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mohohohohoh jeg elsker det smiletegn Hva får jeg hvis jeg slutter med det spørsmålstegnNoen å snakke med. Jeg tror folk begynner å ignorere deg om du ikke gir faen snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mohohohohoh jeg elsker det smiletegn Hva får jeg hvis jeg slutter med det spørsmålstegn Og der klarte du det. Hyggelig å snakke med deg. Dere andre: Si fra når han slutter. Så kan jeg fjerne han fra ignore-lista igjen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Okai greit jeg gir meg Gøy så lenge det varte.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ikke for andre enn deg, for helvete. Nå går jeg ut med bikkjene mine. Edit: Lars, han påstår å ha gitt seg nå. Endret 2. august 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du har valgt å ignorere alle innlegg fra: langkaas. · Se innlegget · Fjern ignorering langkaas Ah, jeg tror jeg kan høre fuglekvitter. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, jeg har det Jeg har gitt meg Liker bare og terge folk litt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Skal det. Må bare få fiksa noen tegninger av hvordan det skal bli og sånn først Looking forward to it! det store spørsmålet er: Er det lenge til at Forumkafeen dør ut? Tenk å si noe slik! Er langkaas ferdig me smilefjes greiene for real? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, jeg har det Jeg har gitt meg Liker bare og terge folk litt Flotters. Velkommen tilbake blandt de jeg kan lese innlegg fra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke smilefjesene, men nå skriver han det ikke, nå bare overbruker han dem. Og, la oss være ærlige. Det er bedre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bedre er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg