Liberalistiske Samebror Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nå er det ikke lenge til neste inntak til VGS, det er noe jeg ser frem til Synes kafeèn har mistet mye aktivitet i det siste, Datasmurf og Eplefe er her sjelden lengere De er jo kongen og dronninga av DNFK når er neste inntak? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Neste inntak er 6.August Det er den dagen som avgjør om jeg blir trener eller noe innen media, og om samebror her stikker til fjells btw, noen som vet om det er mulig å ha spoilere på nettby profilen sin Endret 2. august 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 æ kjeda mæ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For lenge siden så jeg en vekkerklokke som så ut som de lekene man kjøper til barn hvor man skal putte F.eks en stjerne en firkant og en trekant i riktig hull. Du mptte legge klossene i riktig hull for å skru av vekkerklokka. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en sånn klokke? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ahh, så sykt digg følelse man får når man fullfører et prosjekt! Har nå jobbet i rundt 30 timer med en 1:18 lang motion graphics-film i Motion. Nå er den endelig klar for rendering, noe den skal få lov til å gjøre i "natt".. Nå har jeg jobbet i 8 timer non-stop, så da er det vel på tide med litt søvn for denne karen. Men først en liten sigarett! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bra jobba, Jesper! Regner med at du viser oss filmen. Får ikke sove nå så da kan jeg liksågodt døgne. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vil ........ sove.... Må...... Jobbe Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 æ kjeda mæ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fortsett med det! Produktiv når du kjedar deg visst Aber guten Morgen! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Serr, jeg er heit i dress. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg har tidenes morrasveis i dag! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Legg ut bilete då vel! Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det tenkte jeg ikke på! har nettop fiksa den, får ta bilde av den i morra isteden;) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvem stakk av med sommeren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvem stakk av med sommeren? Jeg gjorde. Jeg tenkte jeg skulle spare den til vinteren. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Gler meg allereie Pass på å ikkje sette den igang før snøen og kulda set skikkeleg inn då. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jaja hv har diskusjonsfolket av planer i dag da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Skal sitte og være enda mer forkjølet enn det jeg allerede er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jaja hv har diskusjonsfolket av planer i dag da? Stargate Atlantis s05e04.avi Psych S03e03.avi Burn Notice S02e04.avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg