Sirslask Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Litt vanskelig å skrive på tastaturet men det kommer seg snart Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hvorfor det spørsmålstegn Endret 1. august 2008 av langkaas Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hva faen er i veien med deg langkaas spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn spørsmålstegn utropstegn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Han har akkurat meldt seg ut av gruppen på Facebook ved navn "Vi som aldri har hatt sex med en sau" - desverre.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Han har akkurat meldt seg ut av gruppen på Facebook ved navn "Vi som aldri har hatt sex med en sau" - desverre.. Jeg innrømmer det... JEg lo nå. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Skal vel bare vise seg punktum punktum punktum oppgittfjes Og ellers er det vel opplagt at det er størrelsen på tastaturet som gjør det vanskelig å skrive, all den tid Eee faktisk er kjent for å ikke være blant de største... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Apropo sau. Jeg har fått forklart hvorfor enkelte bønder i selveste Sogndalsdalen lar sauene gå fritt uten gjerde slik at de i aller høyeste grad blir potensielle roadkills. Grovt ca omtrent gjetting ting: Slakt - 300kr. Roadkilldødsaueerstatning: 1000kr. Jeg skal bli bonde når jeg blir stor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 If you immediately know candlelight is fire, then the meal was cooked long ago. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hahaha! :!: No må eg verkjeleg vera trøytt, lo så eg grein av dei tre siste innlegga. Huff, enkel humor seint på kveld Edit: dei fire siste Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Pliz, ikke post det under gullkorn anyone. Nok senkveld-humor der allerede. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei no var det treigt nettverk her gitt, tolmodigheten strekkjer ikkje til. God natt Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er TG-momsen sin feil, hele nerde-Norge er i opprør akkurat nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg hadde ingen planer om å stikke innom her idag, men det ble sånn. Automatisk. Addicted. Er TG-momsen sin feil, hele nerde-Norge er i opprør akkurat nå. Nettverk funker fett. Godnatt, jobb imorgen. Sov godt! Endret 1. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da var man hjemme i det kalde nord. Det er virkelig kaldt her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg