Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å nå fikk jeg lyst på krabbelurer! Noen som har smakt det? himmelsk ... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nord for polarsirkelen Gøy. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hørt at anorektikere krydrer alt med kanel, fordi det øker forbrenningen. NgZ er sikkert anorektiker!! Skal stappe i ham masse mat neste gang jeg ser ham. Gled deg, vennen. Mhm, en anorektiker som fredag+lørdag spise 200g melkesjokolade med daim, en økonomipose potetgull med dipp, en del brødskiver og riskaker, en pakke sånne små firkantede sitronkaker, 750g taco, en frossenpizza, en pose smash ++ Var det ikke du som klagde på at du begynte å bli feit? BMI på 24.5 eller noe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mhm, eller ferske maiskolber med smør og salt, det er også godt! Nammenam,,, *sikle* Slemt å mobbe fordi du har høy IQ? Nå må du gi deg. NEEERD!! .. ikke egentlig. Mobbing er slemt. Og joda, se over. Nei, man må ha kanel i arme riddere, hvis ikke blir det bare ekkelt siden det bare smaker stekte brødskiver med egg og sukkerKardemomme. ; Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 fikk 10% warning(yay) Wai? for å ha posta ut 2girl1cup Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å nå fikk jeg lyst på krabbelurer! Noen som har smakt det? himmelsk ... Høres ut som en ugrei kjønnssykdom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da har jeg lastet opp PMene jeg og Schnell sendte. De som vil lese kan bare sende et PM. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Var det ikke du som klagde på at du begynte å bli feit? BMI på 24.5 eller noeNei? ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 for å ha posta ut 2girl1cup Vi så den på skolen Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 NP: Moby - Extreme Ways. Kul sang! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å nå fikk jeg lyst på krabbelurer! Noen som har smakt det? himmelsk ... Høres ut som en ugrei kjønnssykdom. Hm ... Du har rett. Kanskje det bare er jeg som har blitt lurt i alle år, når bestefar kom for å "gi meg krabbelurer". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da har jeg lastet opp PMene jeg og Schnell sendte. De som vil lese kan bare sende et PM. ja eg vil gjerne lese for å sjekka at du ikkje har forandre noke av det eg har skrivd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da har jeg lastet opp PMene jeg og Schnell sendte. De som vil lese kan bare sende et PM. ja eg vil gjerne lese for å sjekka at du ikkje har forandre noke av det eg har skrivd http://dump.no/files/0d81bbd49ac8/Schnell_og_Eplefe2.rtf Fjernet smileys siden det er et dokument, utenom det er alt som det var i PMene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "skrivd" er ikke et ord, Schnell Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ja eg vil gjerne lese for å sjekka at du ikkje har forandre noke av det eg har skrivd Om hun ikke har forandret på det vil jo ikke noen forstå det skvatt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ja eg vil gjerne lese for å sjekka at du ikkje har forandre noke av det eg har skrivd Om hun ikke har forandret på det vil jo ikke noen forstå det skvatt. Skarstad, jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Om hun ikke har forandret på det vil jo ikke noen forstå det skvatt. Det ville vært dokumentforfalskning. Konsentrer deg, så er det forståelig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Var det ikke du som klagde på at du begynte å bli feit? BMI på 24.5 eller noe :!: Mobbing er slemt. Og joda, se over. Neida. Hysj. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvem var det da som var bekymret for å bli feit? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Konsentrer deg, så er det forståelig. Det gikk såvidt. "'ffffffuck u eplefe, du er usmart, veldi veldi usmart jeg prøvde å sende en PM for å ordne opp i uoverstemmelser men du gjor det bare verre men men frøken perfektdu får gå å leke iq videre daaa" Nei, men Eplefe, da! Leker du IQ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg