L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg må desverre komme med en avsløring. Jeg har veiet for og i mot, men har kommet frem til at det er på tide med sannheten. Du er med i et eksperiment. Vi andre er kun her for å se hvordan din hjerne reagerer på forskjellig stimuli. Ja, jeg snakker til deg. Du vet nøyaktig hvem jeg snakker til. Jeg har forresten flere dårlige nyheter. Eksperimentet vil om kort tid bli avsluttet da det har vist seg at din primitve hjerne ikke er av særlig nytte for oss. Men slapp av. Det vil være være fullstendig smertefritt. Vi kommer rett og slett bare til å slå deg av. Jeg vil på vegne av oss observatører takke for deltagelsen. Det har vært interresant selv om eksperimentet ikke har vist seg å gi resultatene vi håpet på. Du har nemlig ikke potensiale til å brukes til stort annet enn de mest primitive oppgaver. Det var dagens kunngjøing. Vennligst fortsett som før. Vi ønsker ikke at eksperimentet skal påvirkes av denne avsløringen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg vil få legge til at selv om flertallet stemte for å avslutte eksperimentet ville enkelte vente på de siste analysene. Jeg ber dere følge siste del av kunngjøringen slik at alt ikke er tapt om analysenes resultater er overraskende. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ahrg, er synd at morroa må ta slutt, men slik er vel livet ein gong. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 kan vi ikke bare sleppe personen ut i skogen? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg vil få legge til at selv om flertallet stemte for å avslutte eksperimentet ville enkelte vente på de siste analysene. Jeg ber dere følge siste del av kunngjøringen slik at alt ikke er tapt om analysenes resultater er overraskende. Alt er fake!? ÆÆÆÆÆHHH HJELP jeg er fanget i et forsøk!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hahahaha, jeg må flire litt nå! Jeg skal være lydtekniker på Ballroom i Oslo imorgen, på et bryllup, for faen! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lars, jeg har faktisk forestilt meg det scenarioet, at Internet rett og slett er et vitenskapelig forsøk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lars, jeg har faktisk forestilt meg det scenarioet, at Internet rett og slett er et vitenskapelig forsøk. Å, det hadde vore kult! Til ei viss grad iallfall. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lars, jeg har faktisk forestilt meg det scenarioet, at Internet rett og slett er et vitenskapelig forsøk. Internett begynte jo vitterlig som et vitenskapelig eksperiment, og "levde" i vitenskapelige miljø de første tiårene før det ble allemannseie. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 aner ikke hvilken avatar jeg skal velge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Lars, jeg har faktisk forestilt meg det scenarioet, at Internet rett og slett er et vitenskapelig forsøk. Internett begynte jo vitterlig som et vitenskapelig eksperiment, og "levde" i vitenskapelige miljø de første tiårene før det ble allemannseie. Aloha-net og Arpanet Endret 1. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 aner ikke hvilken avatar jeg skal velge. Nr 2! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Internett begynte jo vitterlig som et vitenskapelig eksperiment, og "levde" i vitenskapelige miljø de første tiårene før det ble allemannseie. Jeg kjenner til såpass, men merk deg to ting. Jeg brukte nåtidsform, og temaet var da vitterlig et vitenskaplig eksperiment for å teste hvordan individer reagerer på ting. Noe som så vidt jeg kjenner til, Internett aldri var, og forhåpentligvis ikke er. Endret 1. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ugh, jeg føler meg så daff og giddalaus akkurat nå. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Nr 2! Nr 3. Dessuten burde kanskje utsnittet ikkje gå midt over håret på fyren. Bra tegning foresten Endret 1. august 2008 av xersess Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Iiih! Det første jeg gjør når jeg logger på pc'n er å gå inn på diskusjon.no! Jeg plystrer muntert for meg selv og kikker litt på de foskjellige kategoriene. Akkurat slik jeg pleier å gjøre. Så fant jeg ut at jeg ville poste i DNFK, men like før jeg skal til å trykke på "svar" oppdager jeg at noe er galt. Jeg kunne se warnprosentene til folk. "Når fikk jeg modpower?!" Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Du ser ikke ut til å være noe annet enn vanlig bruker. Kan du fortsatt se warnprosentene? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Haha ^^, Var du logga inn med biril sin konto? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Haha ^^, Var du logga inn med biril sin konto? Ja. Jeg skvatt litt faktisk xD. Måtte logge ut sånn 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg