Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nydusja, i is it. Også lukter jeg awesome ^^ Du inspirerer meg. Nå er det min tur til å bli ren. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Er det andre enn meg som har steikanes sol i dag?Skal ta meg ein tur ned på stranden å spele beach-volleyball. Livet er herlig! Har steikende sol og 30 grader! Har vært hos en veninne, vi stod opp klokka 9(!) for å dra på sykkeltur. Så sykla vi til et vann og bada og koste oss Nå står jobb for tur. Kan vel legge til at jeg er nydusjet selv^^ Endret 1. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er det andre enn meg som har steikanes sol i dag?Skal ta meg ein tur ned på stranden å spele beach-volleyball. Livet er herlig! Nice. Jeg skal nok pleie hobby-alkoholismen min i en park med en del folk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Las litt på fyrste sidene i dene tråden no, og då vart "SO" nemnt fleire gongar. Kva vil dette seie? Me = newbie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Las litt på fyrste sidene i dene tråden no, og då vart "SO" nemnt fleire gongar. Kva vil dette seie? Me = newbie Siste Ordet Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Siste Ordet som i forgjengeren til Kaféen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da har jeg vært på Datakjeden, kjøpt 1TB USB disk og en 8GB CV USB stick. Hvor mye kosta det for 1tb? er ikke det litt dyrt da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nydusja, i is it. Også lukter jeg awesome ^^ Du inspirerer meg. Nå er det min tur til å bli ren. ditto! måtte bare bli ferdig med denna Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ Stilig! Nå inspirerer du meg. Lenge siden jeg har tegna nå ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nice Shiku, inspirerende og imponerende på en og samme gang! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da har jeg vært på Datakjeden, kjøpt 1TB USB disk og en 8GB CV USB stick. Hvor mye kosta det for 1tb? er ikke det litt dyrt da? Synes ikke 1277,78 NOK var så ille jeg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Å ja. Det var ikke så ille Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nice teikning Shikaru! Har du teikna avataren din også kanskje? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 takk. nei har ikke det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har kommet på en ny metode jeg skal bruke når jeg skriver Jeg begynner fra nå! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har kommet på en ny metode jeg skal bruke når jeg skriver Jeg begynner fra nå! Vil du utdjupa det litt? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei jeg heter Sondre punktum Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Helvete! Jeg sov igjennom formørkelsen. Sitte hjemme og kose deg alene foran pc'n Ha en fest med venna. Be hjem dama og ha sex over hele huset Det er bare ett av de alternativene som er realistisk. Og det gikk jeg for. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei jeg heter Sondre punktum du glemte komma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg