Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

L4r5: Det kan det jo også bety ... :p Men nå er det jo slik at undertrykte følelser og tanker får utslipp igjennom drømmer, og legemidler som Sobril kan jo faktisk påvirke og forsterke drømmer, og gjerne påvirke til den grad at du får mareritt. Men jo, takk ... Jeg synes jeg hører kundene kommer strømmende inn :tease:

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. Drømmer er hjernens måte å "sortere" følelser og sånn. Men du bomma nok kraftig med det med å søke tilflukt på skolen. Hata hele ungdomskoletida.

Hvis jeg skal velge å tolke den drømmen så tolker jeg det som et ønske om nærhet, men at jeg er redd for at ting skal gå til helvete om jeg får det. Tror det er mye nærmere sannheten.

En annen ting er at det du sa om drømmen min egentlig kan passe hvem som helst. En mye brukt teknikk.

Sleng ut noen slike utsagn og så kjenner "alle" seg igjen.

Lenke til kommentar

L4r5: Jepp. Nei, det betyr ikke nødvendigvis skolen din, men heller det den gamle skolen representerer, som er gammel livsvisdom og erfaring ;) Det du sier nå er veldig sant, og det er en ganske enkel forklaring på at jeg ikke kan gi en nærmere beskrivelse enn det: Jeg kjenner ikke til deg, dine erfaringer og assosiasjoner, derfor er det umulig for meg å gi en konkret tolkning. Det beste du kan gjøre er faktisk å tolke den selv ... :)

Lenke til kommentar

Zapticon: Det finnes ingen grenser for hva som er mulig i MacGyver :D

Lillium: Tror faktisk ikke det er så uvanlig å ha slike drømmer etter at man har tatt Sobril og lignende ;)

Søvnparalyse? ... eller mer som drømmer du kan kontrollere? (Lucide drømmer)

I dag sløver jeg frem til kvelden. Så skal jeg til Oslo en tur ... :)

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Æææh, jeg drømte at jeg hogget hodet av...mamma med en hakke. Etter at jeg tok Sobril selvfølgelig. Det var utrolig freaky. *Grøsse*

Har også hatt drømmer der jeg sover men samtidig er våken. Miik!

Shit, spooky. Gøym alle hakkene du har i huset!

Tyske turistar er forferdeleg uhøflege og utakknemlege..

Edit: Ville Vonca: Mac Gyver er kongen! Tyggis, teip og nokre binder, og vips, du har ei atombombe :)

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...