Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) L4r5: Det kan det jo også bety ... Men nå er det jo slik at undertrykte følelser og tanker får utslipp igjennom drømmer, og legemidler som Sobril kan jo faktisk påvirke og forsterke drømmer, og gjerne påvirke til den grad at du får mareritt. Men jo, takk ... Jeg synes jeg hører kundene kommer strømmende inn Endret 1. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Joda. Drømmer er hjernens måte å "sortere" følelser og sånn. Men du bomma nok kraftig med det med å søke tilflukt på skolen. Hata hele ungdomskoletida. Hvis jeg skal velge å tolke den drømmen så tolker jeg det som et ønske om nærhet, men at jeg er redd for at ting skal gå til helvete om jeg får det. Tror det er mye nærmere sannheten. En annen ting er at det du sa om drømmen min egentlig kan passe hvem som helst. En mye brukt teknikk. Sleng ut noen slike utsagn og så kjenner "alle" seg igjen. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 L4r5: Jepp. Nei, det betyr ikke nødvendigvis skolen din, men heller det den gamle skolen representerer, som er gammel livsvisdom og erfaring Det du sier nå er veldig sant, og det er en ganske enkel forklaring på at jeg ikke kan gi en nærmere beskrivelse enn det: Jeg kjenner ikke til deg, dine erfaringer og assosiasjoner, derfor er det umulig for meg å gi en konkret tolkning. Det beste du kan gjøre er faktisk å tolke den selv ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Drømmetolkning er egentlig morsomt. Om man bare ikke tar det for seriøst da. For av og til så er drømmer... ja rett og slett bare drømmer. Det er ikke alle som betyr noe. Men morsomt, DET er det. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 L4r5: Det er dritgøy ... Ja. Så klart man skal ta det med en klype salt, men jeg ser ikke bort ifra at mye faktisk kan stemme. Helt klart. Mange drømmer er kun bearbeiding av inntrykk og tanker, eller påvirkninger fra miljøet. Ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Men hva skal alle folka i dag da? Selv så tror jeg bare jeg skal sløve i dag også. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 I ein Mac Gyver episode tolka dei eine draumen hans, og då skjedde alt som skjedde i drømmen i virkeligheten også, selvfølgelig litt annleis då, men stort sett same oppsett og bilete han hadde i draumen. Dette er jo Mac Gyver då, men likevel Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Åååååh!! Havrelapper med syltetøy! <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 *gjesp* våken igjen jeg da, etter at jeg la meg i stad sap? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Æææh, jeg drømte at jeg hogget hodet av...mamma med en hakke. Etter at jeg tok Sobril selvfølgelig. Det var utrolig freaky. *Grøsse* Har også hatt drømmer der jeg sover men samtidig er våken. Miik! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Zapticon: Det finnes ingen grenser for hva som er mulig i MacGyver Lillium: Tror faktisk ikke det er så uvanlig å ha slike drømmer etter at man har tatt Sobril og lignende Søvnparalyse? ... eller mer som drømmer du kan kontrollere? (Lucide drømmer) _________________________________________________________________ I dag sløver jeg frem til kvelden. Så skal jeg til Oslo en tur ... Endret 1. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Æææh, jeg drømte at jeg hogget hodet av...mamma med en hakke. Etter at jeg tok Sobril selvfølgelig. Det var utrolig freaky. *Grøsse* Har også hatt drømmer der jeg sover men samtidig er våken. Miik! Shit, spooky. Gøym alle hakkene du har i huset! Tyske turistar er forferdeleg uhøflege og utakknemlege.. Edit: Ville Vonca: Mac Gyver er kongen! Tyggis, teip og nokre binder, og vips, du har ei atombombe Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har også hatt drømmer der jeg sover men samtidig er våken.Det er kanskje det beste som er! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Zapticon: Ja, så enkelt kan det gjøres Men MacGyver er jo bare best. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nydusja, i is it. Også lukter jeg awesome ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jippi! Bruker du hårgele? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Wiiih! Endelig fredag. De jeg jobber med er probably sum of the nicest people I know, tenk at dem bare.. "uh, we ken help u move all ur stuff it's k " bare.. åh slike mennesker gjør meg glad. <3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da har jeg vært på Datakjeden, kjøpt 1TB USB disk og en 8GB CV USB stick. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er det andre enn meg som har steikanes sol i dag? Skal ta meg ein tur ned på stranden å spele beach-volleyball. Livet er herlig! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Steikande sol i Hardanger! Sitter riktignok på jobb, så kan ikkje utnytte den akkurat.. Buhu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg