Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke sånne brillegreier da, så jeg får vel ikke sett på da :/

Ta en papp-plate og stikk to SMÅ hull i. Det funker ganske bra om hullene er små nok.

Ta evt en papplate og stikk ett hull i. Hold denne platen foran en mørk flate og man kan se refleksjonen av solformørkelsen.

Lenke til kommentar
har ikke sånne brillegreier da, så jeg får vel ikke sett på da :/

Ta en papp-plate og stikk to SMÅ hull i. Det funker ganske bra om hullene er små nok.

får man sett noe da? :p hørte at man kunne bruke en filmrull, men har ikke det heller.

Lenke til kommentar
Dette er ikkje tråden for å spøre, men kva er verdas raskaste fly? blackbird?

Jaja kva skjer i kafeen?

Blackbird er nok det raskeste ja.

Det ryktes at Aurora-prosjektet laget et fly som var raskere, men hele Auroraprosjektet er hemmeligstemplet. Eneste indikasjon på at det har eksistert er en økonomiks rapport på kostnadsrammen som ble lekket på slutten av 80-tallet ved en feil.

Lenke til kommentar

Haha ja, satt på med en taxi i New york til flyplassen, han var helt psycho i trafikken. Også sa han bare "no problem, I know this city inside out, I'll get us there quick". En gammel afroamerikaner, så ut som han hadde hele stua inne i bilen sin.

Råkjørte over rødt lys, tok syke forbikjøringer osv. Og SAMTIDIG prata han i ett sett om hvor lenge han har kjørt drosje i byen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

aircraft: S: (n) aircraft (a vehicle that can fly)

airplane: an aircraft that has a fixed wing and is powered by propellers or jets;

kilde: wordnet.princeton.edu/perl/webwn

Jeg tror kanskje årsaken til at X15 ikke går under "airplane" er at den benytter en rakettmotor. Dersom fartøyer drevet at rakettmotor skal tas med bør man kanskje også inkludere romfergen, Apollo-raketten, osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...