Llandari Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei folkens. Skjedd noe spennende her mens jeg har vært og lekt farlig mann med våpen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har ikke sånne brillegreier da, så jeg får vel ikke sett på da :/ Ta en papp-plate og stikk to SMÅ hull i. Det funker ganske bra om hullene er små nok. Ta evt en papplate og stikk ett hull i. Hold denne platen foran en mørk flate og man kan se refleksjonen av solformørkelsen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har ikke sånne brillegreier da, så jeg får vel ikke sett på da :/ Ta en papp-plate og stikk to SMÅ hull i. Det funker ganske bra om hullene er små nok. får man sett noe da? hørte at man kunne bruke en filmrull, men har ikke det heller. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Litt info om hvordan man kan se formørkelsen her: http://www.astronomi.no/sol310503/obs.html Endret 31. juli 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dårlig... Her kommer jeg inn igjen fra en deilig tomilstur og så har det ikke kommet et eneste innlegg? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kjipern ass! Har lyst å sjå formørkelsen i morgon, men har ikkje noko skikkeleg utstyr... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har slutta å sitte på med en kompis fordi han råkjører. kjører som en gris! Da har ikke du kjørt taxi i New York Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dette er ikkje tråden for å spøre, men kva er verdas raskaste fly? blackbird? Jaja kva skjer i kafeen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dette er ikkje tråden for å spøre, men kva er verdas raskaste fly? blackbird? Jaja kva skjer i kafeen? Blackbird er nok det raskeste ja. Det ryktes at Aurora-prosjektet laget et fly som var raskere, men hele Auroraprosjektet er hemmeligstemplet. Eneste indikasjon på at det har eksistert er en økonomiks rapport på kostnadsrammen som ble lekket på slutten av 80-tallet ved en feil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dette er ikkje tråden for å spøre, men kva er verdas raskaste fly? blackbird? Jaja kva skjer i kafeen? X-43? Med sine 12190 km/h ser det ut som. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Da har ikke du kjørt taxi i New York nei jeg har ikke det Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 X-43? Med sine 12190 km/h ser det ut som. Scramjet tho Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hmm, X-43 ser ut til å være ubemannet, blir vel X-15 under kategorien "Aircraft", mens Blackbird går under "Airplane". Forskjellen er? Blabla liste. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vell eg har ingen planer om å gå inn i nokon lang diskusjon om fly, ettersom eg har null peiling. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har slutta å sitte på med en kompis fordi han råkjører. kjører som en gris! Da har ikke du kjørt taxi i New York Ikke i Praha heller, tydligvis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Haha ja, satt på med en taxi i New york til flyplassen, han var helt psycho i trafikken. Også sa han bare "no problem, I know this city inside out, I'll get us there quick". En gammel afroamerikaner, så ut som han hadde hele stua inne i bilen sin. Råkjørte over rødt lys, tok syke forbikjøringer osv. Og SAMTIDIG prata han i ett sett om hvor lenge han har kjørt drosje i byen. Endret 31. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vell eg har ingen planer om å gå inn i nokon lang diskusjon om fly, ettersom eg har null peiling. Wikipedia ga ikke noe fornuftlig svar på denne tiden av døgnet heller . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Yey, Aliens: ressuruction (BLAAAAH skrivefeil deluxe) på TV 3 nå . Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 aircraft: S: (n) aircraft (a vehicle that can fly) airplane: an aircraft that has a fixed wing and is powered by propellers or jets; kilde: wordnet.princeton.edu/perl/webwn Jeg tror kanskje årsaken til at X15 ikke går under "airplane" er at den benytter en rakettmotor. Dersom fartøyer drevet at rakettmotor skal tas med bør man kanskje også inkludere romfergen, Apollo-raketten, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg