fargoth Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 logaritmeMener du algoritme? Haha selvfølgelig. Gikk i overkant raskt i svingen der. Men da var det ikke så spennende allikevel, i prinsipp genereres det bare en hel masse nuller. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke uten lappen. Kan jeg får spørre hvorfor i alle dager du kjører rundt uten lappen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Kan jeg får spørre hvorfor i alle dager du kjører rundt uten lappen? Fordi jeg aldri har hatt råd til lappen og nå er jeg aleine hjemme og da har jeg sjansen til å tjuvlåne sykkelen til brodern en tur hehe edit: Har kjørt i over ti år uten et eneste uhell (vel, jeg velta på grusen med en moped en gang, men det teller jeg ikke med) Endret 31. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Men da var det ikke så spennende allikevel, i prinsipp genereres det bare en hel masse nuller.Yeesh, du kan likesågreit lage et program som skal skrive ut alle nullene i en googolplex. Programmet i seg selv er ikke så stort men resultatet er umulig å lagre i det kjente univers. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det går an å kjøre lovlig også. Ikke uten lappen. Om du faktisk kan kjøre, så burde ikke det å skaffe seg sertifikat være store problemet. Relativt billig også, vil jeg tro, siden du trenger færre kjøretimer. Hva er straffen for å kjøre uten sertifikat, forresten? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Fordi jeg aldri har hatt råd til lappen og nå er jeg aleine hjemme og da har jeg sjansen til å tjuvlåne sykkelen til brodern en tur hehe edit: Har kjørt i over ti år uten et eneste uhell (vel, jeg velta på grusen med en moped en gang, men det teller jeg ikke med) Jaha... Vel vel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Om du faktisk kan kjøre, så burde ikke det å skaffe seg sertifikat være store problemet. Relativt billig også, vil jeg tro, siden du trenger færre kjøretimer. Hva er straffen for å kjøre uten sertifikat, forresten? Du aner ikke hvor mye det koster å ta lappen eller? Eller hvor blakk jeg er? Blir jeg stoppa så blir det vel bare utsettelse og en liten bot. Eller så kan jeg bare opgi navnet og personnummeret til bodern og si jeg er han men har glemt lappen hjemme. Da blir det bare en 1000-1500kr for å ha kjørt uten lappen på meg. Og den bota betaler jeg selvsagt for han. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Yeesh, du kan likesågreit lage et program som skal skrive ut alle nullene i en googolplex. Programmet i seg selv er ikke så stort men resultatet er umulig å lagre i det kjente univers. En kommando som printer 1 og så en kommando som printer 0 i loop. Det burde jo selv jeg klare. Lars: Vel, jeg har hørt gjennomsnittstall, jeg bare antok at det ville bli en del billigere om man faktisk kunne kjøre fra før. Endret 31. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tyllskjørtet - Nydelig! Men det hadde kanskje vært enda bedre uten buksa under. Går vel til nød an å ha en strømpebukse under.Er da ikke ham som skal bruke det. x)Men takk for komplimentet. Du kan sikkert få et du òg. Vel, jeg har ikke presentert meg. Jeg er den anti-spontane, pinglete, lille bedrevitende fjortisen som Becca kanskje har klaget over. Du, lille venn. Hvorfor skulle jeg kalle deg bedrevitende? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du aner ikke hvor mye det koster å ta lappen eller? Eller hvor blakk jeg er?Blir jeg stoppa så blir det vel bare utsettelse og en liten bot. Det koster mer å bli tiltalt for uforsettelig drap/legemsbeskadigelse om du skulle kjøre på noen. Men du er da voksen, ditt valg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå er vel en bedreviter en som tror han vet mer enn andre, men ikke nødvendigvis gjør det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det koster mer å bli tiltalt for uforsettelig drap/legemsbeskadigelse om du skulle kjøre på noen.Men du er da voksen, ditt valg. Helt klart. Men råkjøring er noe jeg ikke kan fordra. Er ikke noen R-sykkel akkurat heller. Nei jeg liker å ligge å cruise rolig. Egentlig er jeg litt pysete trafikken sånn sett. En kamerat av meg satt på med en som råkjørte med bil. Så mista sjåføren kontrollen (ny asfalt og regn) og smalt sidelengs inn i et tre. Nå er han kameraten min lam fra brystet og ned. Det verste er at han sjåføren ikke har lært. Han fikk full utbetaling fra forsikringselskapet siden ingen kunne bevise at han råkjørte og har siden kræsja to biler til i lignende situasjoner. SÅNT hater jeg. Det holdt ikke med vitneforklaringer om hvor breit han lå i svingene eller noe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har slutta å sitte på med en kompis fordi han råkjører. kjører som en gris! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Yeesh, du kan likesågreit lage et program som skal skrive ut alle nullene i en googolplex. Programmet i seg selv er ikke så stort men resultatet er umulig å lagre i det kjente univers. Amen. Woot, jeg skal bli astronom, eventuelt fysiker. Må finne et sted å henvende meg for å spørre om muligheter . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 er det solformørkelse i morgen? ;o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 er det solformørkelse i morgen? ;o Ja. Opptil 80% på fastlandsnorge. 100% på svalbard. Begynner 10.30 på formiddagen og når toppen ca. 11.30 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har ikke sånne brillegreier da, så jeg får vel ikke sett på da :/ Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Må man ha på spesielle briller eller noe sånt for å se på solformørkelsen? Og at det når toppen 11:30, betyr det at det er den beste tiden å se på, eller er det FERDIG da? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Må man ha på spesielle briller eller noe sånt for å se på solformørkelsen? Og at det når toppen 11:30, betyr det at det er den beste tiden å se på, eller er det FERDIG da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har ikke sånne brillegreier da, så jeg får vel ikke sett på da :/ Ta en papp-plate og stikk to SMÅ hull i. Det funker ganske bra om hullene er små nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg