Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg får spørre hvorfor i alle dager du kjører rundt uten lappen?

Fordi jeg aldri har hatt råd til lappen og nå er jeg aleine hjemme og da har jeg sjansen til å tjuvlåne sykkelen til brodern en tur hehe

edit: Har kjørt i over ti år uten et eneste uhell (vel, jeg velta på grusen med en moped en gang, men det teller jeg ikke med)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Men da var det ikke så spennende allikevel, i prinsipp genereres det bare en hel masse nuller.
Yeesh, du kan likesågreit lage et program som skal skrive ut alle nullene i en googolplex. Programmet i seg selv er ikke så stort men resultatet er umulig å lagre i det kjente univers. :fun:
Lenke til kommentar
Det går an å kjøre lovlig også.

Ikke uten lappen.

Om du faktisk kan kjøre, så burde ikke det å skaffe seg sertifikat være store problemet. Relativt billig også, vil jeg tro, siden du trenger færre kjøretimer.

Hva er straffen for å kjøre uten sertifikat, forresten?

Lenke til kommentar
Fordi jeg aldri har hatt råd til lappen og nå er jeg aleine hjemme og da har jeg sjansen til å tjuvlåne sykkelen til brodern en tur hehe

edit: Har kjørt i over ti år uten et eneste uhell (vel, jeg velta på grusen med en moped en gang, men det teller jeg ikke med)

Jaha... :p

Vel vel.

Lenke til kommentar
Om du faktisk kan kjøre, så burde ikke det å skaffe seg sertifikat være store problemet. Relativt billig også, vil jeg tro, siden du trenger færre kjøretimer.

Hva er straffen for å kjøre uten sertifikat, forresten?

Du aner ikke hvor mye det koster å ta lappen eller? Eller hvor blakk jeg er?

Blir jeg stoppa så blir det vel bare utsettelse og en liten bot.

Eller så kan jeg bare opgi navnet og personnummeret til bodern og si jeg er han men har glemt lappen hjemme. Da blir det bare en 1000-1500kr for å ha kjørt uten lappen på meg. Og den bota betaler jeg selvsagt for han.

Lenke til kommentar
Yeesh, du kan likesågreit lage et program som skal skrive ut alle nullene i en googolplex. Programmet i seg selv er ikke så stort men resultatet er umulig å lagre i det kjente univers. :fun:

En kommando som printer 1 og så en kommando som printer 0 i loop. Det burde jo selv jeg klare.

Lars: Vel, jeg har hørt gjennomsnittstall, jeg bare antok at det ville bli en del billigere om man faktisk kunne kjøre fra før.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Tyllskjørtet - Nydelig! :) Men det hadde kanskje vært enda bedre uten buksa under. Går vel til nød an å ha en strømpebukse under.
Er da ikke ham som skal bruke det. x)

Men takk for komplimentet. Du kan sikkert få et du òg.

Vel, jeg har ikke presentert meg. Jeg er den anti-spontane, pinglete, lille bedrevitende fjortisen som Becca kanskje har klaget over. :roll:
Du, lille venn. Hvorfor skulle jeg kalle deg bedrevitende?
Lenke til kommentar
Du aner ikke hvor mye det koster å ta lappen eller? Eller hvor blakk jeg er?

Blir jeg stoppa så blir det vel bare utsettelse og en liten bot.

Det koster mer å bli tiltalt for uforsettelig drap/legemsbeskadigelse om du skulle kjøre på noen.

Men du er da voksen, ditt valg. :)

Lenke til kommentar
Det koster mer å bli tiltalt for uforsettelig drap/legemsbeskadigelse om du skulle kjøre på noen.

Men du er da voksen, ditt valg. :)

Helt klart. Men råkjøring er noe jeg ikke kan fordra. Er ikke noen R-sykkel akkurat heller. :p

Nei jeg liker å ligge å cruise rolig. Egentlig er jeg litt pysete trafikken sånn sett.

En kamerat av meg satt på med en som råkjørte med bil. Så mista sjåføren kontrollen (ny asfalt og regn) og smalt sidelengs inn i et tre. Nå er han kameraten min lam fra brystet og ned. Det verste er at han sjåføren ikke har lært. Han fikk full utbetaling fra forsikringselskapet siden ingen kunne bevise at han råkjørte og har siden kræsja to biler til i lignende situasjoner. SÅNT hater jeg. Det holdt ikke med vitneforklaringer om hvor breit han lå i svingene eller noe.

Lenke til kommentar

Amen.

Woot, jeg skal bli astronom, eventuelt fysiker. Må finne et sted å henvende meg for å spørre om muligheter :hmm: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...