Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du liker det, så hysj Jada vennen... *snike duckttape ned i veska si* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dagens lærdom så langt: Barba longas est er for latin som Liebe Sabine er for tysk. Hvis noen for et år siden hadde fortalt meg at jeg kom til å tilbringe min tid på universitetet med å pugge gloser, hadde jeg knapperst trodd dem. Dette er for øvrig som et tankesprang i retning bort fra 2girls1* å regne. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Espen! Det skal vi lage når du kommer hit. Pizza mener du? er ikke spesielt glad i arme riddere Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hørt at anorektikere krydrer alt med kanel, fordi det øker forbrenningen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hørt at anorektikere krydrer alt med kanel, fordi det øker forbrenningen. NgZ er sikkert anorektiker!! Skal stappe i ham masse mat neste gang jeg ser ham. Gled deg, vennen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 1. Gjett, da. IQ-trollet.2. Syke, syke, SYKE mann! Hold deg unna meg! Troll? Og det er slemt å mobbe folk pga. iq-en deres. Syk? Er ikke mais godt da? Screw arme riddere, jeg vil ha mais! Nå fikk jeg lyst på kebab. Selv om jeg egentlig er lei det. Der er det og godt med mais... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hørt at anorektikere krydrer alt med kanel, fordi det øker forbrenningen. De krydrer for å ødelegge maten generelt. Kibs: Hadde det i tankene ja Endret 13. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Screw arme riddere, jeg vil ha mais! Nå fikk jeg lyst på kebab. Selv om jeg egentlig er lei det. Der er det og godt med mais... Mhm, eller ferske maiskolber med smør og salt, det er også godt! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Troll? Og det er slemt å mobbe folk pga. iq-en deres. Syk? Er ikke mais godt da? Slemt å mobbe fordi du har høy IQ? Nå må du gi deg. NEEERD!! .. ikke egentlig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kanel er grøt only. Nei, man må ha kanel i arme riddere, hvis ikke blir det bare ekkelt siden det bare smaker stekte brødskiver med egg og sukker Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg savner kebab =/ Vi har ikke slikt her oppe i nord >_< Iallfall ikke ordentlig. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kanel: grøt, kanelboller, eplekake og vafler. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg savner kebab =/ Vi har ikke slikt her oppe i nord >_< Iallfall ikke ordentlig. Hvor i all verden er det du bor? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hørt at anorektikere krydrer alt med kanel, fordi det øker forbrenningen. NgZ er sikkert anorektiker!! Skal stappe i ham masse mat neste gang jeg ser ham. Gled deg, vennen. Mhm, en anorektiker som fredag+lørdag spise 200g melkesjokolade med daim, en økonomipose potetgull med dipp, en del brødskiver og riskaker, en pakke sånne små firkantede sitronkaker, 750g taco, en frossenpizza, en pose smash ++ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg savner kebab =/ Vi har ikke slikt her oppe i nord >_< Iallfall ikke ordentlig. Ikke nede i Arendal heller... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 fikk 10% warning(yay) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg savner kebab =/ Vi har ikke slikt her oppe i nord >_< Iallfall ikke ordentlig. Hvor i all verden er det du bor? Nord for polarsirkelen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mhm, en anorektiker som fredag+lørdag spise 200g melkesjokolade med daim, en økonomipose potetgull med dipp, en del brødskiver og riskaker, en pakke sånne små firkantede sitronkaker, 750g taco, en frossenpizza, en pose smash ++ Trøstespiste du enda? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 fikk 10% warning(yay) Wai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg