Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen, se så fin og ventilert bukse jeg har. Perfekt for varme sommerdager. Det er forsåvidt tyllskjørt og, men jeg tror jeg ville foretrukket kilt forran tyll-skjørt om jeg skulle gått commando under.

Edit:

Jeg har ikke lagt merke til at Torbjørn har bruker her før nå, faktisk.
Joda! Men den er ikke blitt brukt så mye at det gjør noe. Endret av -Torb
Lenke til kommentar
Jeg har ikke lagt merke til at Torbjørn har bruker her før nå, faktisk.
Joda! Men den er ikke blitt brukt så mye at det gjør noe.

Vel, jeg har ikke presentert meg. Jeg er den anti-spontane, pinglete, lille bedrevitende fjortisen som Becca kanskje har klaget over. :roll:

Tee_C, kan det prutes ned?

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke Aftenposten har helt rett angående anbefalt grense, forresten. Så vidt jeg husker er den på mindre enn 500, kanskje nærmere 100.

Bærum kommune opererer med 1000 som grense. EU-standard er 500. Hva forskjellige kommuner benytter er litt forskjellig så vidt jeg har skjønt.

Tror nok det går greit å bade der, men ettersom jeg skal på ferie til Portugal på lørdag er det dumt å ta noen sjanser.

Lenke til kommentar
Kult! Jeg har funnet en zip-fil på 42 kilobyte som hvis jeg zipper ut blir 45 Petabyte :D
Det må vel bare resultere i organisert støy generert av en eller annen logaritme? algoritme? Jeg klarer ikke se noen at form for organisert innhold skal kunne komprimeres i et slik forhold overhodet. Lyst å gi en kort innføring i matematikken bak? Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Det må vel bare resultere i organisert støy generert av en eller annen logaritme? Jeg klarer ikke se noen at form for organisert innhold skal kunne komprimeres i et slik forhold overhodet. Lyst å gi en kort innføring i matematikken bak?
Nei det har jeg ikke lyst til. Da hadde jeg måtte vite noe som helst om det greiene der.

Derimot så har jeg lyst til å ta en slik en og kjøre et par mil. Og det skal jeg om en liten straks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...