Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Ikke en shit akkurat nå. Mastercardet jeg skulle betale med likte ikke å bli trekt for 30 tusen NOK - så jeg får det sendt over dammen :p

Og som du sikkert gjettet, det er en del.. :D

Og nøyaktig HVA er det du skal få shippa? Om det er så store mengder så kan det nesten lønne seg med skipsfrakt. :p

Neste gang wheelman drar til USA ber jeg dere om og låse meg inne i en mørk kjeller uten tilgang verken internett og telefon...

Blanding av billig hw over dammen, en fet lønning i sommer og total mangel på impuls-styring endte med at jeg har fått wheelman til og kjøpe ting til meg for litt over 10k røft regnet... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker den også aktivt. Når noen svarer veldig bombastisk på noe så sjekker jeg hvor de har postet. Postcounten har ikke like mye å si. Men om en person har flere hundre poster i nettverk (bedrift) så stoler jeg mer på han i spørsmål om vlan-konfigurering på HP-switch mot cisco-router enn en som kanskje har 5000 mer i postcount men nesten alt det WoW-kategorien f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg bruker den når jeg ser etter brukermod-kandidater. (: Selv har jeg mest opster i Off-Topic, nest mest i Sosialt og deretter mest i spillkategoriene. ^^
Da burde jo jeg være en perfekt kandidat, etter ditt eget bilde. :mrgreen:

OT-baren ( 1279 )

Sosialt ( 360 )

PC-spill ( 329 )

The Elder Scrolls ( 224 )

Lenke til kommentar
Jeg bruker den også aktivt. Når noen svarer veldig bombastisk på noe så sjekker jeg hvor de har postet. Postcounten har ikke like mye å si. Men om en person har flere hundre poster i nettverk (bedrift) så stoler jeg mer på han i spørsmål om vlan-konfigurering på HP-switch mot cisco-router enn en som kanskje har 5000 mer i postcount men nesten alt det WoW-kategorien f.eks.

Indirekte personangrep.

Rapportert :( .

Noen andre enn meg som elsker disse to små maisene du får kjøpt i butikken? Var middagen min. Himmelsk :D .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...