Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tjent over 50 feite i sommer :D I win!

Fri frem til onsdag, da drar jeg til Jegerkompaniet i nord. Film med gode venner i kveld <3

FAT MONEY IS NOT FAT MONEY.

Idag har jeg en rolig dag etter å fått en olympiastang i ryggen som førte til et realt fall fremover på knebøy. :wee:

Lenke til kommentar
Olympiastang?

Ein kamerat skulle ta knebøy for fyrste gong, og visste ikkje heilt korleis, så han bøyde heile overkroppen fram, i håp om å kome opp igjen, noko han ikkje gjorde :p

Kunne gått ganske gale igrunn.

20kg stang med frittgående vekt-lagere.

Var i bunnposisjon mens en skulle bære forbi en stang og han klarte å treffe meg rett i ryggen med den, for å dodge noen andre.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg får for lite lønn. Eller, jeg tror ikke jeg har gått opp i lønn etter at jeg fylte 18.

HVor finner jeg sånn oversikt over sånne der lønnsgreier. Tarifflønn ol. for forskjellige arb.plasser?

Hva har du i timen da?

Zapticon: olympia.jpg Veier 20kg

Hylo: Hvordan fikk du stanga i ryggen? Går det bra med deg ? :)

Men hva har jeg sagt: Knebøy er farlig det!

LUDVIG_1012889f.jpg

Lenke til kommentar

“There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a ****ing Pussy. I have no time or patience for ****ing Pussies. Please tell everyone you know that I said this.

"The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy sh*t up off the ground."

"The only legitimate use for a glove is to cover an injury... A desire to prevent callus formation (possibly so as to not snag one's pantyhose) does not constitute a legitimate use. And if you do insist on wearing gloves, make sure they match your purse."

"There are few things graven in stone, except that you have to squat or you're a pussy."

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."

"We just call it the press, because how could you press without the shoulders? You can leg press... but that's gay."

«This is rotten, shitty fact. I personally am offended every time I contemplate this. But the fact remains that older lifters cannot grow as efficiently in response to training as younger lifters can because of their inability to recover, and the efficient conversion of nutrition to muscle is a major factor in recovery.»

"But then again, those who argue against squatting and deadlifting on the same day may just be pussies."

"Now I also know that you're supposed to 'listen to your body', but my brain says 'don't be a pussy, and just lift the f***ing weights', and that's just what I do."

Fant i treningsforumet. Litt morsomt syntes nå jeg :p

Lenke til kommentar
Hylo: Hvordan fikk du stanga i ryggen? Går det bra med deg ? :)
Var en kar som bærte på en stang, mens jeg tok knebøy, han skulle forbi meg med den tomme stangen han skulle bruke.

Han kort og godt dytta en stang inn i korsryggen min mens jeg var i bunnposisjon...

The Game: Hahahaa, så sant, så sant! :green:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Her er et nyttig for alle dere som vurderer å selge dama for noen ekstra kameler.

http://camels.evilsun.org/index.php

Haha! :p

Har aldri høyrt om begrepet Olympiastang før, men no veit eg det også iallfall!

Men eg tykkjer nesten det er skumlare med markløft enn knebøy. Me skulle makse i markløft ein gong, og det er VELDIG lett å bruke ryggen til å løfte då. Huff.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Men eg tykkjer nesten det er skumlare med markløft enn knebøy. Me skulle makse i markløft ein gong, og det er VELDIG lett å bruke ryggen til å løfte då. Huff.
En fordel for å unngå det der er å puste riktig.

Men også ha i bakhodet at om du kjenner ryggen bøye seg, SLIPP STANGA.

Markløft er egentlig veldig morsomt. :wee:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
En fordel for å unngå det der er å puste riktig.

Men også ha i bakhodet at om du kjenner ryggen bøye seg, SLIPP STANGA.

Markløft er egentlig veldig morsomt. :wee:

Skal tenkje på det neste gong! Men skummelt likevel tykkjer eg.

Har fått ny flogesmekkar på jobben: elektrisk! :new_woot: Mohahaha.

Lenke til kommentar

Militærpress er baseøvelse numero uno baby :D

Men uansett øvelse, konstant konkurrering i maksløft er harry. Ekte byggere (proff/hobby what ever) bryr seg ikke om sånnt.

Guden min, Arnold Schwarzenegger

Filmen pumping Iron bør sees av alle og enhver. Så kanskje dere blir inspirert til å ta turen på gymmen <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...