Eplefe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Skape kjole er ikke så vanskelig. Å finne passende stoff er vanskelig. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Litt gaffa så er man i mål. easyGaffa fungerer til det meste. Er det flere enn meg som har brukt gaffa til å legge opp gardiner forresten? Det funka fett. De hang i to år og så flytta jeg. Gaffateip kan brukast til alt! Har ikkje brukt det på gardiner dog, men ein kompis av meg laga ei gaffalommebok Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har brukt gaffa til å reparere sprukne bremserør jeg. Det holdt hele veien hjem. (nesten. Vi måtte fylle på mere bremsevæske et par ganger) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hos ein kamerat brukte me gaffa til å teipe igjen eit vepsebol i taket på rommet hans (etter at me hadde støvsugd vepsen selvfølgelig). Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hos ein kamerat brukte me gaffa til å teipe igjen eit vepsebol i taket på rommet hans (etter at me hadde støvsugd vepsen selvfølgelig). Fun. Not that fun. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen Eplefe! *lage kake til* Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hos ein kamerat brukte me gaffa til å teipe igjen eit vepsebol i taket på rommet hans (etter at me hadde støvsugd vepsen selvfølgelig). Fun. Not that fun. Hehe, jau, spooky stuff, men gjekk fint. Spraya posen i støvsugaren med insektsspray før me sette igang, så vepsane var så godt som død då me tok ut posen etter ei stund. Edit: Hipp hurra for Eplefe Endret 31. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 god morgen, grattis med dagen eplefe, og hey ho tjo hei jeg er våken. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 God morgen folkens Heldige de som kan utsetja morgonen til seint utpå dagen Må opp kl 9 for å reise på jobb Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 God morgen folkens Heldige de som kan utsetja morgonen til seint utpå dagen Må opp kl 9 for å reise på jobb Da er du vel litt forsinket vel? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 God morgen folkens Heldige de som kan utsetja morgonen til seint utpå dagen Må opp kl 9 for å reise på jobb Da er du vel litt forsinket vel? Hehe, nei nei, har vore på jobb i 3 timar eg no Er ikkje så travelt, mykje dødtid, altså tid til å surfe på nettet Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 God morgen folkens Heldige de som kan utsetja morgonen til seint utpå dagen Må opp kl 9 for å reise på jobb Da er du vel litt forsinket vel? Hehe, nei nei, har vore på jobb i 3 timar eg no Er ikkje så travelt, mykje dødtid, altså tid til å surfe på nettet Skjønte det Hvor jobber du a? Siden du har så mye fritid på jobben. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Turistinformasjon Sykt chill jobb! Det går stort sett i å forklare folk vegen til lokale naturattraksjonar, samt finne overnatting til dei. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Turistinformasjon Sykt chill jobb! Det går stort sett i å forklare folk vegen til lokale naturattraksjonar, samt finne overnatting til dei. Hørtes genialt ut. Kan dere vennligst unngå å quote mer enn to innlegg bak, vær så snill? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nei! Joda alt for deg kjære Hørtes ganske chill ut Zapticon, men tjener du no bra på det da? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er noe seriøst feil med vaskemaskina. Høres ut som en deltavifta herfra Er en gang i mellom også. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Quoting er gøy! Har 115 kr timen, noko eg er svært nøgd med! Det er berre sommarjobb då, skal starte mitt siste år på VGS til hausten. Tjener vel 30-35000 kvar sommar Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nei! Joda alt for deg kjære Hørtes ganske chill ut Zapticon, men tjener du no bra på det da? Takk Men nå skal dataen min på datasykehuset, snakkes! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er du i Trondheim enda? Nope, drar opp den 17. august eller noe sånt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg