Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Snurreleif: Huff, da. Stjel DS-en hennes. Jeg lurer på hvor min er ... Å nei. Men det gjør du som du selv vil Nei æsj, hva skal jeg med hennes røde når jeg har min kule svarte? Nei huffa, rød er kult, men svart er kulere, og nå går Evil Dead på TV også så kanskje jeg kan slutte å nevne sperm. Ja sperm vettu? som i sææææd. men ja.. *plukke frem DSen til Vonca* Jeg tror jeg har mista teken. Jeg får ikke forumbabene til å sende bilder lenger. Du har enda ikke spurt meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du har enda ikke spurt meg. Du trenger da ingen invitasjon gjør du vel? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du kjenner meg og selvtilliten min, den er så og si ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg stikker og legger meg folkens. God natt Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Hadde du virkelig noen gang teken? Snurreleif: Nei! Det er min DS. Min, min, min! Dessuten skulle jeg akkurat til å spille Mario Natta, langkaas. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Hadde du virkelig noen gang teken? Ikke ta fra meg illusjonene mine nå da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 trøtt, men ikke trøtt nok til at jeg vil sove.sulten, så da blir det fløtegratinerte poteter og kjøtt i fra middagen. lyst til å se på noe, men har sett alt av seinfeld nå, så da aner jeg ikke. orker se alt om igjen med en gang. Hiv deg på The Wire. Glimrende serie. skal sjekke det ut kom på at jeg fikk brødrene dal til jul som var Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Her har det vert liv en stund ja.. Holder det natten ut tro? Shikaru: Skaff deg Californication sesong1. Fantastisk serie. Endret 31. juli 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Beklager. Det måtte gjøres ... Natta, lilje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jaja... Da får jeg legge meg og gråte meg i søvn. God natta folkens. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du blir nok nødt til det, ja ... God natt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 nå er jeg veldig svett etter noe senge gymnastikk Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Send heller til "most used/stolen quotes of the century" oneone!!eleven! Og derfor kan ikke jeg også bruke det til noe? Mato: Putekrig? Endret 31. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Mato: Da har du det gøy da, antar jeg ... Men du er nok ikke ferdig ennå. Først når du ikke har energi til å logge deg inn på forumet igjen, da er du ferdig for dagen. Jeg tipper på en runde med gymnastikk til Windsor pilates. Endret 31. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet om noen 18års utesteder i Oslo som ikke er nedlagt?Møllers, vel.Okei, da stikker jeg dit, til tross for å ha hørt det bare er asosiale emoer der :p6 Var faktisk ikke så galt, vanskelig å finne veien tilbake te byen da, loka rundt en jævla time haha. Ble altså nok øl Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vanskelig å finne tilbake fra møllers? O.o Sært Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vanskelig å finne tilbake fra møllers? O.oSært Har ikke kompass i huet heller vett.. Og veiene går jo begge veier, vanskelig nok å finne frem til møllergata, og møllers var jo ikke langs den engang. Så mye bra på veien da, nigerianerhorer som ble konfiskert av purken og slikt Merker jeg har gått litt mye dem siste dagene her, gnagsår som faen. Føler meg helt cp når jeg går forbi folk her Endret 31. juli 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg