Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Send i vei, du Snurreleif: La oss si svart. ______________________________________________ Nå ble jeg plutselig sulten. Tror jeg skal varme meg litt pizza ... Noen andre som er sultne? OooOoo Retro-evulz, greit bare gi meg en halvtime og litt rekesalat. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sorry, ble rosa likevel vonca mor :`( Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Snurreleif: Rekesalat, nei. Har pizza, jeg ... Nydelig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Snurreleif: Rekesalat, nei. Har pizza, jeg ... Nydelig! Jeg kan kompensere for L4R5, så du kan gjerne sende han undertøys bilder nå. Og de sier jeg ikke tar en for laget, pfft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Send i vei, du Jeg venter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sånn...kan dere ta den sende-bilde/tøsingen/sexchat et annet sted? Burde opprette en ting på lekeplassen ved navn "PUL MEG HER" eller.no Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg snakker så mye sex at det fråder sperm ut av kjeften. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 trøtt, men ikke trøtt nok til at jeg vil sove. sulten, så da blir det fløtegratinerte poteter og kjøtt i fra middagen. lyst til å se på noe, men har sett alt av seinfeld nå, så da aner jeg ikke. orker se alt om igjen med en gang. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Snurreleif: Jaha. Det kan vel være litt upraktisk til tider? ______________________________________________ Så ... Hvorfor er dere andre oppe i natt? Endret 31. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sånn...kan dere ta den sende-bilde/tøsingen/sexchat et annet sted?Burde opprette en ting på lekeplassen ved navn "PUL MEG HER" eller.no Greit greit... Jeg skulle bare få frem at hu var for pysete. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 ^ Jaha. Det kan vel være litt upraktisk til tider? Så ... Hvorfor er dere andre oppe i natt? Ganske, dritt i bursdager og sånt, særlig når man har småsæsken. Jeg har sett på filmer og sitter oppe med Flabba og krangler med henne, sånn, på liksom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 trøtt, men ikke trøtt nok til at jeg vil sove.sulten, så da blir det fløtegratinerte poteter og kjøtt i fra middagen. lyst til å se på noe, men har sett alt av seinfeld nå, så da aner jeg ikke. orker se alt om igjen med en gang. Hiv deg på The Wire. Glimrende serie. Greit greit... Jeg skulle bare få frem at hu var for pysete. I know søten, I know Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke stol på noe som blør i fem dager og ikke dør Skal jeg sende feministbevegelsen en mail? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Jeg finnes ikke pysete. Men hvis det er det du vil bruke som unnskyldning, så er det greit for meg Snurreleif: Ja. Det kan jeg tenke meg ... Du får bare ta deg sammen og svelge det i deg Å ja. Er det gøy? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke stol på noe som blør i fem dager og ikke dør Skal jeg sende feministbevegelsen en mail? Send heller til "most used/stolen quotes of the century" oneone!!eleven! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) *danse til* \o/ \\o o// Gammel som fy, men hvem bryr seg vel om det? Fikk ikke til den preview saken Endret 31. juli 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Jeg finnes ikke pysete. Men hvis det er det du vil bruke som unnskyldning, så er det greit for meg Snurreleif: Ja. Det kan jeg tenke meg ... Du får bare ta deg sammen og svelge det i deg Å ja. Er det gøy? Nei, nå spiller hun Guitar Hero på DS så da ble det ikke det lengre, og I don't swallow, det smaker reker :`( Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sånn...kan dere ta den sende-bilde/tøsingen/sexchat et annet sted?Burde opprette en ting på lekeplassen ved navn "PUL MEG HER" eller.no Greit greit... Jeg skulle bare få frem at hu var for pysete. Pfft. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Snurreleif: Huff, da. Stjel DS-en hennes. Jeg lurer på hvor min er ... Å nei. Men det gjør du som du selv vil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror jeg har mista teken. Jeg får ikke forumbabene til å sende bilder lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg