Flabba Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Huff, da ... Hva kan jeg gjøre for at du skal endre mening?Legge han til på msn og få han til å sende deg skitne webcam bilder der. Tissen min er sår.Phail. You aint got no tiss. Har jeg vel det din banankule. Hilsen Double-cross. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Men jeg pleier å være ganske flink å anta, og jeg må si at jeg føler meg bare tryggere og tryggere på antakelsen min.Klart det! *klappe på hodet og gi kjeks til* Så søt en liten lapdog du er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 L4r5: Huff, da ... Hva kan jeg gjøre for at du skal endre mening?Send meg bilder av deg og venninna di som kliner iført undertøy så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har jeg vel det din banankule. Hilsen Double-cross. Banankule? Was is das? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har jeg vel det din banankule. Hilsen Double-cross. Banankule? Was is das? Smaken på anal-kulene dine. Hilsen Snurrebass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sorry at jeg er i ballehumør da :`( Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Send meg bilder av deg og venninna di som kliner iført undertøy så skal jeg vurdere det. Slike bilder er morsomme. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg kapitulerer. Godnatt kaféen! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) B-real: Det tror jeg ikke han går med på nå ... Helt siden jeg begynte å nekte ham ting har han blitt litt kald L4r5: Så streng du var nå, da. Hun sover, så det gjør det litt vanskelig. Ikke umulig, men litt vanskeligere God natt, Ballus. Endret 31. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg aner en hijack av en konto her. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg spør en gang til. Har du pult for mye på grunn av din såre tiss eller er det naturlie årsaker til det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Attentionwhore. Jeg og du kan jo kose... *stirre på* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg aner en hijack av en konto her. Får deg til å tro det? (a) Jeg spør en gang til. Har du pult for mye på grunn av din såre tiss eller er det naturlie årsaker til det? Skulle vel du likt å vite. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 B-real: Hvilken konto? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg spør en gang til. Har du pult for mye på grunn av din såre tiss eller er det naturlie årsaker til det? Finn 1 feil Attentionwhore. Jeg og du kan jo kose... *stirre på* Det kan dere med fordel ta utenom forumet. Tror det har positiv virkning både for dere og oss. *Gå og legge seg* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg aner en hijack av en konto her. Får deg til å tro det? (a) Jeg spør en gang til. Har du pult for mye på grunn av din såre tiss eller er det naturlie årsaker til det? Skulle vel du likt å vite. DU skulle likt å vite det! Endret 31. juli 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 B-real: Hvilken konto? Phail. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg aner en hijack av en konto her. Får deg til å tro det? (a) Jeg spør en gang til. Har du pult for mye på grunn av din såre tiss eller er det naturlie årsaker til det? Skulle vel du likt å vite. DU skulle likt å vite det! Jeg vet det allerede veldig godt takk skal du ha. Hadde vært rart om jeg ikke visste det men jo meg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg