L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Jeg og venninna mi har drukket litt vin, så jeg får vel holde meg her. Dessuten er jeg ikke påkledd ... Hvis du og venninna di er beruset og lite påkledd så foreslår jeg at dere tar masse flotte bilder og sender meg på PM Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 meget flott:D fant rommet der naboen sitt trådløse nett funker på min data:P og ser på film. Så bra! Gleder^^ VV: Du får lov til å sende bildene hit også. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Yay, mer lyn og torden i Bergen! Jeg gikk rundt i alle vinduene, men så bare himmelen som ble lyst opp, og ikke selve lynet. Og så fikk jeg beskjed om å holde meg unna vinduene av min en smule overreagerende mor. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 O_O Gris! *peke på lars* *peke på lars* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror du fisker, jeg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Jeg og venninna mi har drukket litt vin, så jeg får vel holde meg her. Dessuten er jeg ikke påkledd ... Hvis du og venninna di er beruset og lite påkledd så foreslår jeg at dere tar masse flotte bilder og sender meg på PM Hvorfor på pm? hvorfor ikke bare legge ut her? Pliiis Veronica? Du må leve opp til kalle navnet ditt Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Ballus: *kommer løpende tilbake med vannballonger, men kan ikke se Ballus* Jaha? L4r5: Jaså? Du synes det? Jeg er dessverre litt dårlig til å følge råd, men kommandoer pleier å funke fint ... B-real: ... haha langkaas: Jo, da. Flott forslag og sånn ... Men jeg tror nok jeg står over. Endret 30. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Jaså? Du synes det? Jeg er dessverre litt dårlig til å følge råd, men kommandoer pleier å funke fint ... Da så. *se strengt på* DU SKAL SENDE MEG BILDER AV DEG I UNDERTØY NÅ! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror du fisker, jeg. Meg du sikter til? Hvorfor på pm? hvorfor ikke bare legge ut her? Pliiis Veronica? Du må leve opp til kalle navnet ditt Hvorfor ikke bare slutte å ødelegge godt planlagte happenings. Du hadde fått dem etterpå *hoppe fram og kaste vannballong på VV samtidig som sier: SEND MEG DIRTY BILDER AV DEG OG DIN VENINNE NÅ* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror du fisker, jeg. Meg du sikter til? Nei, hva skulle du fisket etter? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Mesteparten: Idioter.Resterende 20 %: Mobbere, eller intelligente. Pfft! Fail. Alle i verden utenom som jeg ikke liker; idioter. Endret 30. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 There's only one thing with you that's not lacking. Your ego. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Så, så, vær snille med hverandre... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 There's only one thing with you that's not lacking. Your ego.Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan vet du det? Pleier og være tydelig etter noen poster. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror du fisker, jeg. Meg du sikter til? Hvorfor på pm? hvorfor ikke bare legge ut her? Pliiis Veronica? Du må leve opp til kalle navnet ditt Hvorfor ikke bare slutte å ødelegge godt planlagte happenings. Du hadde fått dem etterpå *hoppe fram og kaste vannballong på VV samtidig som sier: SEND MEG DIRTY BILDER AV DEG OG DIN VENINNE NÅ* Unnskyld Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) L4r5: Nå var du litt skjummel Ballus: *Reagerer som et lyn. Dukker, kaster to vannballonger og roper: ALDRI!* Endret 30. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Blæææh. Det lynte jo nesten ingenting idag. :\ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan vet du det? Pleier og være tydelig etter noen poster. Klart det. Men hvordan kan DU være sikker på noe slikt, når det er over et forum og ikke i en daglig situasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg