hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Bar spør Penis Trygve, hun vet hvor tilbakestående jeg er, samt hvor mye jeg eier deg på samtlige områder. Så Aids er vår informasjonskilde. And hello Mr. Penis. ( Som her var en henvisning til Hylos uttalelse om at han eier meg på samtlige områder, ikke Penis Trygve.) Søkeord for å få frem grandma: "this is 50 year old grandma with some pillows". Endret 30. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er kult. Har du kommet til ditt hvor du skal drepe Vamp? (8) Nå e d seint/ Nå e d tidligt/ Se månemannen bokke djupt å stiligt/ (8) *snip* Your way of expressing yourself has a huge lack of intelligence. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det spennende meg og søskenbarnet mitt gjør er å spille MGS4 Eller hu spiller og jeg sitter og ser på å og sitter on the net Nå fikk jeg lyst til å spille MGS4! 0o Det er kult. Har du kommet til ditt hvor du skal drepe Vamp? Ble ferdig med det dagen etter det kom ut. Åja Kul kamp mellom Vamp og Raiden. Litt disturbing med delt skjerm da men Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vær så snill, fjern noe quotation marks. Takk. *smile* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Your way of expressing yourself has a huge lack of intelligence.HÆ?!? Er ikke sex, alkohol, rock n' roll og å være drittsekk nok for deg? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er ikke sex, alkohol, rock n' roll og å være drittsekk nok for deg? Beklager min venn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Beklager min venn.Du er av den intelligente typen, altså? HVA FAEN ER DET UNGDOM NÅ TIL DAGS VOKSER OPP SOM? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er ikke sex, alkohol, rock n' roll og å være drittsekk nok for deg? Sex? OJA, du mener hun underage jenta fra bursdagen min? =D Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Åja Kul kamp mellom Vamp og Raiden. Litt disturbing med delt skjerm da men A'a^^, Noe av det beste med spillet er når man finner ut hvem The Patriots er.^^, Men det er vel bare hvis man har fulgt med litt i de andre MGS spillene. Endret 30. juli 2008 av -1349- Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sex? OJA, du mener hun underage jenta fra bursdagen min? =DSelvfølgelig! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Mesteparten: Idioter. Resterende 20 %: Mobbere, eller intelligente. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei flabba! hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hvordan går det med deg? Det går helt greitt, ikke noe mer. Der? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Jeg og venninna mi har drukket litt vin, så jeg får vel holde meg her. Dessuten er jeg ikke påkledd ... langkaas: Det hørtes jo faktisk gøy ut Kanskje mer gøy for henne enn for deg, da. Ballus: *Synes det er gøy og løper for å hente vannballonger" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Oh noes. ikke påkledd. KOM ALLE SAMMEN! *sukk* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) VV: *Gjøre seg klar med vannballonger som var gjemt bak sofaen og vente på* Endret 30. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hvordan går det med deg? Det går helt greitt, ikke noe mer. Der? meget flott:D fant rommet der naboen sitt trådløse nett funker på min data:P og ser på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg