langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Det hadde vært gøy! Må bare finne en først og miste det jeg har igjen av hemninger Lillium: Åh. Det var synd. Jeg som hadde håpet at jeg kunne gi utslipp for hyperaktiviteten min her. Ja. Heldigvis har ikke jeg noe problemer med akkurat det ... Ballus: Å nei. Dere får skape litt liv her, da langkaas: Jaså? Hva skjer der? Å nysgjerrig? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Daså. Jeg trodde du frarøvet han gleden helt. Ville, den er jeg med på. *Kaste maltesers på Ville* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å nysgjerrig? Hadde hun spurt deg om hun ikke var det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Pft, det er han som slikker meg i nesa og er slem. Er en engel jeg, altså. O:3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Man kaster ikke mat på hverandre. Å nysgjerrig? Hadde hun spurt deg om hun ikke var det? Bursdag 29 Juli 1992 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Åh. Du er heldig sånn ... ;p Men jeg bør vel kanskje ikke gå ut og lete etter noe som helst slik jeg er nå. langkaas: Klart det. Jeg er veldig nysgjerrig av meg ... Ballus: *Tar den i mot med munnen og kaster en pute på Ballus* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å nysgjerrig? Hadde hun spurt deg om hun ikke var det? Haha nei Det spennende meg og søskenbarnet mitt gjør er å spille MGS4 Eller hu spiller og jeg sitter og ser på å og sitter on the net Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 L4r5: Åh. Du er heldig sånn ... ;p Men jeg bør vel kanskje ikke gå ut og lete etter noe som helst slik jeg er nå. Hvordan er du nå da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Pft, det er han som slikker meg i nesa og er slem. Er en engel jeg, altså. O:3 Har ikke behov for å få intime detaljer. Men yeah, right. Hylo, vi klarer fint å lete frem slik info selv, om vi vil. Ellers takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 And: Biril sitter for seg selv der borte.Sier frøkenen som har sittet her selv hele ettermiddagen så og si Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror hun er sånn påvirket. *lene seg bakover i sofaen og ta puta under hode, samt kaste vann på VV* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hylo, vi klarer fint å lete frem slik info selv, om vi vil. Ellers takk.Klart dere kan. DON'T YOU THINK THAT I THINK THAT YOU'RE SOME KIND OF RETARDED? Yes, actually, I do. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det spennende meg og søskenbarnet mitt gjør er å spille MGS4 Eller hu spiller og jeg sitter og ser på å og sitter on the net Nå fikk jeg lyst til å spille MGS4! 0o Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Klart dere kan. DON'T YOU THINK THAT I THINK THAT YOU'RE SOME KIND OF RETARDED? Yes, actually, I do. Ut i fra den posten virker det mer som den tilbakestående personen er deg. You think that i think that it's OK that you think that i think that you think that i'm some kind of retarded? Well, IT IS NOT. Endret 30. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Verdens tøffeste kjørelærer. Satt å så på damer mens en hadde kjøretimer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ut i fra den posten virker det mer som den tilbakestående personen er deg. You think that i think that it's OK that you think that i think that you think that i'm some kind of retarded? Well, IT IS NOT. Bar spør Penis Trygve, hun vet hvor tilbakestående jeg er, samt hvor mye jeg eier deg på samtlige områder. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hylo er faktisk relativt tilbakestående. Han greier ikke skjære ordentlig brødskiver engang. HAN EIER DERE ALLE!!!!1one <3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Bar spør Penis Trygve, hun vet hvor tilbakestående jeg er, samt hvor mye jeg eier deg på samtlige områder. Så Aids er vår informasjonskilde. And hello Mr. Penis. ( Som her var en henvisning til Hylos uttalelse om at han eier meg på samtlige områder, ikke Penis Trygve.) Endret 30. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det spennende meg og søskenbarnet mitt gjør er å spille MGS4 Eller hu spiller og jeg sitter og ser på å og sitter on the net Nå fikk jeg lyst til å spille MGS4! 0o Det er kult. Har du kommet til ditt hvor du skal drepe Vamp? Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Ble ferdig med det dagen etter det kom ut. Endret 30. juli 2008 av -1349- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg