henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg er hjemme igjen! \o/*ikke kommentere innlegget og heller vente på moderering slik reglene sier* Du er virkelig dedikert, du. Flinke meg har nå sortert bildene sine etter både land, fylke og by. Bare synd det bare var to ulike land, to fylker og tre byer. Endret 30. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vet om noen 18års utesteder i Oslo som ikke er nedlagt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvis du har en dråpe blankt oppi så.^^, DET SKAL FAEN IKKE VÆRE BLANKT I KAFFE. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 JIPPI! Jeg fant akkurat nøklene til broderns Virago. Da skal jeg ut å råne etterpå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Yeey. Det er slitsomt å leke fjortis på msn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du har virkelig gått grundig til verks! Hm. So why do it? For fun. I'm so over it now. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Yay, mer lyn og torden i Bergen! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg begynner å bli passe lei av at jeg ikke har sett en dritt til uværskyene deres. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg begynner å bli passe lei av at jeg ikke har sett en dritt til uværskyene deres. Haha. Man vet det har vært fint vær lenge i Norge når folk begynner å savne uværskyer. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har egentli ikke noe imot godværet, men jeg vil se lyn! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Synes været kan holde seg bra til lørdag i alle fall. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kan fint holde seg lenger. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vet om noen 18års utesteder i Oslo som ikke er nedlagt? Møllers, vel. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Møllers, vel.Møllers er kos. Møllers med Penis og Trygve er SRSLY ELSK. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Møllers med Penis og Trygve er SRSLY ELSK. Hell yes, hver jævla gang. Men taxiturene er stort sett de som tar av mest. For øvrig, liker du ikke møllers har du jo f.eks Rett Inn. De har fet jukebox! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Møllers med Penis og Trygve er SRSLY ELSK. Hell yes, hver jævla gang. Men taxiturene er stort sett de som tar av mest. For øvrig, liker du ikke møllers har du jo f.eks Rett Inn. De har fet jukebox! Every night in my dreams I see you, I feel you, That is how I know you go on Far across the distance And spaces between us You have come to show you go on Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on Once more you open the door And youre here in my heart And my heart will go on and on Love can touch us one time And last for a lifetime And never let go till were gone Love was when I loved you One true time I hold to In my life well always go on Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on Once more you open the door And youre here in my heart And my heart will go on and on Youre here, theres nothing I fear, And I know that my heart will go on Well stay forever this way You are safe in my heart And my heart will go on and on :green:green:green:green:green:green:green: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 penis trygve: hvor lenge skulle du hete "Penis Trygve" før du blir "aidskake" igjen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vet om noen 18års utesteder i Oslo som ikke er nedlagt? Møllers, vel. Okei, da stikker jeg dit, til tross for å ha hørt det bare er asosiale emoer der penis trygve:hvor lenge skulle du hete "Penis Trygve" før du blir "aidskake" igjen? 6mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg