henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er nesten synd Bundy ikke opprettet en ny bruker. Er det noen som husker hva han gjorde, forresten? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg skal en uke til Kristiansand, er det i det hele tatt noe som helst å gjøre på den trauste plassen? Dyreparken™ er ikke aktuell. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er fint å bade på Sørlandet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 For de av dere som bryr dere så slo akkurat Odd start ut av NM. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I care, og jeg bryr meg også om hva bundy gjorde. Noen? Hvor er amadeus?! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Amadeus er i Politikk forumet atm. Closed thread da. He's giving me free lulz. Er jeg den eneste her som hører på hardstyle? Endret 30. juli 2008 av H_H_N Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 For de av dere som bryr dere så slo akkurat Odd start ut av NM. Snakker vi de greiene der det er en gjeng med svette menn som løper etter en ball? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Snakker vi de greiene der det er en gjeng med svette menn som løper etter en ball? Ja. Og så får de ikke hver sin ball en gang av en eller merkelig grunn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er fint å bade på Sørlandet.Det kan jeg tenke meg, spesielt nå i denne varmen. I utgangspunktet tenkte jeg mer på særegenheter ved Kristiansand og omegn, slik som museer eller kanskje Setesdalsbanen? Bare et eller annet å ta seg til på dagtid når man blir lei av å daffe rundt eller ligge langstrakt i sola. Har forøvrig hatt hytte i Vennesla tidligere så erfaringsmessig er jo ikke Kristiansand en eksplosjon av underholdning akkurat.. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Snakker vi de greiene der det er en gjeng med svette menn som løper etter en ball? Ja. Og så får de ikke hver sin ball en gang av en eller merkelig grunn. Det er dårlig gjort det! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tihi, jeg vet hvor mye han tjener. Det kan jeg tenke meg, spesielt nå i denne varmen. I utgangspunktet tenkte jeg mer på særegenheter ved Kristiansand og omegn, slik som museer eller kanskje Setesdalsbanen? Bare et eller annet å ta seg til på dagtid når man blir lei av å daffe rundt eller ligge langstrakt i sola. Har forøvrig hatt hytte i Vennesla tidligere så erfaringsmessig er jo ikke Kristiansand en eksplosjon av underholdning akkurat.. Om du finner brosjyrene til "Skattejakt på sørlandet", finner du nok masse å finne på. Husker det var mye der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er dårlig gjort det! Jeg vet. Tenk på hvordan de som ikke har ballen føler seg. De nå føle seg skikkelig utelatt stakkars Og han ene får ikke lov å springe rundt å leke med de andre en gang. Han må stå i et bur som om han var et dyr. Tihi, jeg vet hvor mye han tjener.hundre og noen og førti tusen var det ikke? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hihi, jeg har sendt to jobbsøknader på under 5 min Jeg er så stolt av meg sjøl akkurat nå, at det skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hihi, jeg har sendt to jobbsøknader på under 5 min Jeg er så stolt av meg sjøl akkurat nå, at det skulle ikke vært lov. Flink bisk! Vil du ha godbit og at jeg skal klø deg på magen? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hundre og noen og førti tusen var det ikke? Shh, vi får vel ikke lov til å si slik her? Noe slik, ja. Flink bazukh! Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er dårlig gjort det! Jeg vet. Tenk på hvordan de som ikke har ballen føler seg. De nå føle seg skikkelig utelatt stakkars Og han ene får ikke lov å springe rundt å leke med de andre en gang. Han må stå i et bur som om han var et dyr. Forferdelige greier. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fotballspillere har et hardt liv. Red Bull smaker offisielt piss. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fotballspillere har et hardt liv. Red Bull smaker offisielt piss. Ingen tvil om det. HVA? Red Bull = Nammenam. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva er smaksforskjellen på offisielt piss og uffisielt piss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg