Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er fint å bade på Sørlandet.
Det kan jeg tenke meg, spesielt nå i denne varmen. I utgangspunktet tenkte jeg mer på særegenheter ved Kristiansand og omegn, slik som museer eller kanskje Setesdalsbanen? Bare et eller annet å ta seg til på dagtid når man blir lei av å daffe rundt eller ligge langstrakt i sola. Har forøvrig hatt hytte i Vennesla tidligere så erfaringsmessig er jo ikke Kristiansand en eksplosjon av underholdning akkurat..
Lenke til kommentar

Tihi, jeg vet hvor mye han tjener.

 

Det kan jeg tenke meg, spesielt nå i denne varmen. I utgangspunktet tenkte jeg mer på særegenheter ved Kristiansand og omegn, slik som museer eller kanskje Setesdalsbanen? Bare et eller annet å ta seg til på dagtid når man blir lei av å daffe rundt eller ligge langstrakt i sola. Har forøvrig hatt hytte i Vennesla tidligere så erfaringsmessig er jo ikke Kristiansand en eksplosjon av underholdning akkurat..

Om du finner brosjyrene til "Skattejakt på sørlandet", finner du nok masse å finne på. Husker det var mye der.

Lenke til kommentar
Det er dårlig gjort det! :thumbdown:
Jeg vet. Tenk på hvordan de som ikke har ballen føler seg. De nå føle seg skikkelig utelatt stakkars :(

Og han ene får ikke lov å springe rundt å leke med de andre en gang. Han må stå i et bur som om han var et dyr.

 

 

Tihi, jeg vet hvor mye han tjener.
hundre og noen og førti tusen var det ikke?
Lenke til kommentar
Det er dårlig gjort det! :thumbdown:
Jeg vet. Tenk på hvordan de som ikke har ballen føler seg. De nå føle seg skikkelig utelatt stakkars :(

Og han ene får ikke lov å springe rundt å leke med de andre en gang. Han må stå i et bur som om han var et dyr.

 

 

Forferdelige greier. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...