kloningen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Driver å teller trappetrinn jeg også, og f.eks skritt fra rommet mitt og ned til kjøleskapet og slikt. Også når jeg sykler, teller jeg tråkkene. +++++++ Resten kan dere lese i Små rare ting du gjør og inrømmer, tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=845387&hl= x] Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Og maten må tygges like mange ganger på hver side av munnen. Jeg tygger knapt med høyre side av munnen, jeg. Får frysninger. Det høres veldig monotont ut å telle skritt, tråkk, trappetrinn osv. Endret 30. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er vel slik at en "må" gjøre det. Det stemmer ikke hvis noe blir feil, har selv venner med tvangstanker, så jeg vet litt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 høres slitsomt ut, Lars. Hender jeg teller ting når jeg går/sykler elns også, men det er fordi jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Lars: Du er ikke alene.. _o/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jo en annen rar ting jeg gjør ang detta: Hvis jeg skal løpe opp trappa f.eks, og bestemmer meg for å hoppe over første trinnet, men gjør det ikke. Går jeg tilbake og gjør det riktig heh.. Reint eksempel, gjør sånt på fleste ting. Også når jeg skal sove, hvis jeg sover nærmest veggen, skal jeg ha hodet mot døra. Hvis jeg sover lenger fra veggen, skal jeg ha hodet mot veggen.. meh, wierd. Endret 30. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde en syk tvangstanke i flere år på barneskolen, og det var at hvis jeg ikke ba før jeg la meg, ville noen drepe meg neste dag. Jeg er ikke noe spesielt religiøs av meg, var det ikke da heller. Det var bare det at jeg måtte gjøre det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I dag ble jeg vekket av en hyggelig telefon; -"Hei, det er *navn* fra studentsamskipnaden." -"Du må flytte ut innen morgendagen, ellers vil vaktmester komme å kaste deg ut." *10 sekunders stillhet* -"WTF?" Det løste seg heldigvis etter en 20-30 telefonsamtaler. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har du ikke oppsigelsestid? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Alltid gøy å bli vekket av slike telefoner. Du blir frustrert, stressa samtidig som du egentlig bare vil sove. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde en syk tvangstanke i flere år på barneskolen, og det var at hvis jeg ikke ba før jeg la meg, ville noen drepe meg neste dag. Jeg er ikke noe spesielt religiøs av meg, var det ikke da heller. Det var bare det at jeg måtte gjøre det.Men du vet jo at det er sant. Jeg har selv en kompis som må sjekke at komfyren er avslått og vinduene er lukket før han forlater huset. Det betyr ikke hvor langt hjemmefra han er hvis han begynner å tvile, han snur spontant å reiser hjem for å sjekke. En SMS med "Hei, håper flyturen gikk bra, men jeg tror du glemte å slå av komfyren!" ville vert en hårreisende stygg spøk i dette tilfellet. Har du ikke oppsigelsestid?Ikke i dette tilfellet, nei. Jeg levde litt risky og egentlig på lånt tid, men det landet til slutt i min favør som planlagt. Det er studentbolig det er snakk om her. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den hadde virket på meg også fargoth! Hw.no funker ikke! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Beklager, i etterkant ser jeg at det ikke var en særlig konstruktiv kommentar men jeg lot den stå allikevel. Tvangstanker skal man egentlig ikke spøke med fordi man aldri vet hvor hardt rammet noen er. Forøvrig måtte jeg gjøre alt tre ganger på rad i en periode i barndommen, det være seg å ta sluker fra ett glass, biter av en brødskive, låse opp døren osv. Det var en litt slitsom periode, men heldigvis ikke langlivet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Neinei, det er bare det at jeg må sjekke ting før jeg forlater huset. Ikke noe mer, jeg tar meg ikke nær sånn sett. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Når jeg var liten (under fem, i alle fall, mer nøyaktig enn det vet jeg ikke), så hadde jeg en tendens til å forme omriss med hodet. Så jeg noe som hadde form som en sirkel, så formet jeg en sirkel med hodet, for eksempel. Slike ting er litt morsomme å bli fortalt i ettertid. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Bajs... Nå ble det dårlig vær med masse torden og lyn igjen... Nå sitter jeg her med laptoppen på strømsparer... ._. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tordenværet er desverre over her i Bergen. Men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har enda ikke sett noe til det beryktede tordenværet deres. Det værste var en regnskur på 30 sek. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Neinei, det er bare det at jeg må sjekke ting før jeg forlater huset. Ikke noe mer, jeg tar meg ikke nær sånn sett.Nei men jeg så det selv i etterkant, det var unødvendig og lite konstruktivt fra min side. Styggevær har vi også fått i Stavanger, og jeg må si at det var deilig med et lite avbrekk fra den ekstreme heten. Bare det ikke blir et langvarig avbrekk vel og merke. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Man må bare elske slike folk: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg