Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag skal anlegget stå på full guffe frem til nøyaktig kl. 22. Da kan de nemlig ikke klage. For reglementet her sier at det skal være ro etter klokken 22. Akkurat som jeg ikke kan klage på at de roper og hyler og sparker fotball i veggen her klokka halv ni om morran siden reglene sier at det skal være ro fra klokka 22 til 08.

 

Nei for all del, men noen sanger kan virke krenkende! :) Og så viser det liter fantasi å gjøre det på den måten.

Hva kan jeg si? Jeg er barnslig og smålig. :)

Lenke til kommentar

Thanks, folkens.

Så, i bunn og grunn så må jeg passe på håndbevegelser og andre ting som kan avgjøre hvor nervøs jeg er, jeg må finne noen positive sider ved meg selv som jeg kan nevne, men jeg må også passe på å finne noen negative sider, og det må for guds skyld ikke være "jeg jobber for hardt" (det går nok fint, jeg skal liksom prøve å ikke lyve. 8D).

Lenke til kommentar

Jauda, og selv om du kanskje ikke får den første jobben du søker på, er det bare å prøve igjen. Det er ingenting som sier at DU er noe dårligere arbeidstaker enn alle de andre som har jobb her i landet. De hadde kanskje bare noe mer kvalifiserte f.eks. Ikke gi opp, bare søk mere, gjerne flere jobber samtidig.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har jo søkt en del jobber, men dette er den første jeg virkelig har hatt lyst på. Så jeg ble jo dritglad når jeg fikk komme til intervju, og hun dama tilrettela for meg. Hun ville egentlig ha meg inn i morgen, men, vel, jeg kanke være i stavanger i morgen. Så ja. Åååh gud så nervøs nå. ._.

Lenke til kommentar
Da lærte jeg noe nytt i dag også. Er det OCD eller OCPD du har?

Litt usikker. Jeg er helt besatt av tall. Og de MÅ gå opp i to. Lyden f.eks. kan ikke stå på 13. Det må være 12 eller 14 i tilfelle. Og maten må tygges like mange ganger på hver side av munnen. Og tallrekker er like ille. Klokkeslett f.eks. Skal jeg noe rundt klokka halv ett så MÅ jeg sette alarmen på 12.34. Eller 12.24 siden 12 er halvparten av 24.

 

Jeg teller også skritt i trapper. Om trappetrinnene ikke går opp i to så må jeg hoppe over ett.

 

Og tråkker jeg på noe med den ene foten så må jeg også gjøre det med den andre. Ellers føles hele kroppen skjeiv.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...