Nie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Meeeeeeep. Jeg fikk nettopp mitt første jobbintervju. På mandag. Og jeg har nerver NÅ. Åhgud. ._. Og jeg måtte få ha det utbruddet en eller annen plass. 8D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg får helt vondt av å lese om alle de WoW-avhengige. Spesielt de som velger en alternativ virkelighet over samboer og barn. Hæhæ, som eksen min jo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jobbintervju er ikke farlig. Bare forbered deg på spørsmålet "Hvorfor skal vi ansette akkurat DEG?". Endret 30. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jobbintervju er ikke farlig. Bare forbered deg på spørsmålet "Hvorfor skal vi ansette akkurat DEG?".Jeg har ikke noe svaaaaaaaar. -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sant nok. Do it! Og film det fra alle vinkler med HD jkamera og high speed! Dette er godt materiale folkens!Kan jo gjøre som de gjorde på Filipinene en gang på 90-tallet(?). Det var noen som holdt en skoleklasse som gisler.Etter to døgn med forhandlinger sendte hæren inn et helikopter med Hydra 70-raketter og blåste skolen med både gisler og gisseltakere til himmels. Som et eksempel på at slikt gjør man ikke der. Det hele skjedde foran åpne kameraer. Meeeeeeep. Jeg fikk nettopp mitt første jobbintervju. På mandag. Og jeg har nerver NÅ. Åhgud. ._. Og jeg måtte få ha det utbruddet en eller annen plass. 8D Gratulerer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Det må du ha! Bare pass på å ikke skryt for mye slik at du skuffer sjefen.. LArs: men det er jo uakseptabelt. Syke jævler. Endret 30. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Det beste er å prøve å ikke være "kjekkas". Intervjuere har mange teknikker vi ikke vet om, som gjennomskuer folk som bare er sånn super-eplekjekke på intervju bare for å få en jobb. Har vært med på intervjuer her på jobb, så jeg har lært noen av de teknikkene. Se om personen er veldig nervøs, fikler med fingrene, ser alle mulige veier osv. Men egentlig er det bare å svare på det de spør om, de er godt vant med intervjuer selv, og setter lett praten igang. Men du må nok greie å finne noen positive sider ved deg selv, nytter ikke å bryte ut med negative ting du ikke liker med deg selv. Selv om det er absolutt det letteste. Be venner lage en liste med 5 ting de liker ved deg, f.eks. Prøv å ikke plukk på deg selv, f.eks. stryke deg ofte i ansiktet eller ha henda overalt. Det er tegn på at man er dritnervøs. Men det vet jo også intervjueren at de fleste er, så de tar gjerne brodden av det ganske fort. Det er ikke et AVHØR. Det skal bare være en trivelig samtale. Blid og samarbeidsdyktig er gode ting i enhver jobbsituasjon, siden man nesten alltid jobber sammen med andre. Endret 30. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Men ikke smør for tjukt på. Fortell dem at du har stå på-vilje og at du ikke gir opp unødvendig. Men finn og noen subtile ting som IKKE er positivt, slik at du ikke virker som en selvdigger. Og for all del, når de spør hva du synes er det du gjør feil i jobbsammenheng, ikke svar "Jeg jobber for hardt", for det er sånn standard "Jeg skal bare ha en jobb"-svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 LArs: men det er jo uakseptabelt. Syke jævler.Det blei ikke så mange som tok gisler der med det første da. Dette var vel forresten under Marcos-regimet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Man burde vel heller vise at man har en proff hær med folk som løser det på en skikkelig måte. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/30/542158.html Det var på tide. Endret 30. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kan også være greit å finne ut hvor mange studiepoeng du har, det ble jeg spurt om en gang på intervju og kunne ikke svare. Hadde ingen anelse rett og slett. Det slo nok temmelig negativt ut. Ble ikke ringt opp pånytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Operasjon "bli-kvitt-naboene" har begynt. Først "Innvandrervisa" på full guffe ute vinduet og nå "tam tamil"... Noen forlag til flere gode sanger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Du kan få noe hard musikk fra meg. Endret 30. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har masse hard musikk, men takk for tilbudet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette begynner å høres tvilsomt ut, btw. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Blonde redhead - Elephant woman Hard candy *fniz* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette begynner å høres tvilsomt ut, btw. Jeg ventet på et sånt svar.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Mitt forslag er vel at du ikke burde spille slike sanger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Mitt forslag er at du ikke begynner å kritisere andres musikksmak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg