Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt: Var du medlem da? Alle bare ignorerte henne Hvilken SO var det? Husker ikke. Sannsynligvis 5, men muligens 4. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg fikk streng beskjed om at jeg skulle si unskyld for den siste posten rettet mot deg, så jeg beklager at jeg skrev det, og håper vi kan legge posten bak oss Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kul, heter det. Nope, er ganske sikker på at jeg mente teit Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åja. Var medlem, men hang ikke i SO. Jeg kom inn midt i SO6. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nam. Sjokoladeis. Det er nam. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 What the?!? Har Jericho startet opp igjen? Trodde det var kansellert Planlagt sending er vist 12. feb.. Anbefaler alle som er seriehekta å registrere seg på myepisodes.com for å få sendeskjema på når diverse ting sendes Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nam. Sjokoladeis. Det er nam. Særlig til frokost. xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Syns det var morsomt jeg, Espen^^. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 What the?!? Har Jericho startet opp igjen? Trodde det var kansellert takker for opplysningen Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Espenpai: Greit men eg synes ikkje det var morosamt, men eg tilgjvever deg. Og eg vil berre seie: Eg trollar ikkje, eller kav dykk kallar det. Eg vert bare jævlig provosert når ALLE går mot meg (for det gjer dykk jo), og då vert eg hissig når eg diskuter. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kittycat og eplefe, eg synes dykk er trangsynte og ikkje greier å sjå saka frå mi side. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Syns det var morsomt jeg, Espen^^. Jeg også Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Æsj, snart 150 poster i denne tråden. Dette var ikke planlagt =/ jaja, opp og hjelpe mamma med husarbeid. kibs: Jeg tror jeg mente teit. Husker ikke engang hvorfor lenger, men ja, du må ha vært teit =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og eg vil berre seie: Eg trollar ikkje, eller kav dykk kallar det. Eg vert bare jævlig provosert når ALLE går mot meg (for det gjer dykk jo), og då vert eg hissig når eg diskuter. Prøv å ikke få alle imot deg, da. Uansett; velkommen til dnfk. kibs: Jeg tror jeg mente teit. Husker ikke engang hvorfor lenger, men ja, du må ha vært teit =D Jeg nekter å tro det, altså. oO Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jaja Espen og kittykatt, dykk tykkjer det er morosamt på andres bekostning, men kanskje dykk skulle tenkt på at det ikkje er så morosamt å ikkje ha noken vener før dykk kjem med sånne frekkheter? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kittycat og eplefe, eg synes dykk er trangsynte og ikkje greier å sjå saka frå mi side. du er ikke stort bedre selv mener jeg... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kittycat og eplefe, eg synes dykk er trangsynte og ikkje greier å sjå saka frå mi side. Mulig. Men når et så stort flertall er i mot deg må du tenke litt etter på hva du sier/gjør som får folk til å mislike deg. Selvinnsikt vet du. Og velkommen, pus. Endret 13. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kittycat og eplefe, eg synes dykk er trangsynte og ikkje greier å sjå saka frå mi side. Aww, så søtt. Han bruker mine argumenter mot meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er sulten. Og peppes leverer ikke før klokken fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg