Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sikkert fordi jeg holder meg mest på film,sport,bok og politikk sidene Men har nu skrevet min del av sleivspark og humoristikse innlegg på Kafen også da. hehe. Dakka,syk og sålles Sitter å venter til jeg kan gå å legge emg å se Batman Returns og spise sjokolade jeg. Har brukt to timer på å krangle med en moderator(jeg vant da:)) Har hun det ja,hmm interesangt. *monty Burns laugh*Men jeg har jo dame,så da ønsker jeg deg lykke til Vi kan jo glatt ta en drikketur ja. Men storåsfestivalen føsrt,får se om jeg overlever. Det skal jeg love deg at hun har! Faktisk helt fantastisk. Kjenner jeg henne rett så har hun type slik at hun er utilgjengelig. Uansett, jeg blir glad bare jeg ser henne, det er egentlig ganske fantastisk. Kan vi ikke ta noen øl i morgen da? Altså, Storås begynner jo ikke før i morgen kveld?! Ok, søndag da. Har flyttet fra Trondheim jeg,kommer tilbake på august Så fort som fy Drar imorgen kl 14 til storås,kommer hjem søndag og sover til mandag glatt. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Danielzu: Ja. Er mulig det Jepp! Og det er skikkelig teit, fordi jeg vil ut og bade ... Har prøvd sitronsaft, saltvann, nesespray, ibux, søvn og varmt bad, men ingenting hjelper. Åh? Hvorfor må du vente? Ah. Gratulerer! Hva gikk krangelen ut på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 sitronsaft OG saltvann? Nå ble jeg sulten () Fordi jeg måtte krangle ferdig Og hva den gikk ut av er mellom moi og han. Cant tell. Maybe på nettby lattah Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Faen du har flyttet fra Trondheim for?! Tror jeg skal sove snart, jeg må stå opp 06:00. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Flytter jo straks tilbake da! Leietiden gikk ut,å må finne nytt sted. Litt biligere siden jeg er ferdig å jobbe og skal studere til høsten. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Danielzu: Det stemmer! Sulten? Hvordan fikk det deg til å tenke på mat? Men Sitronsaft er faktisk veldig godt. Synd jeg ikke har mer igjen. Jaha. Skjønner ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fordi jeg er meget sulten fra før Skal pent lite til å få meg å tenke på noe altså- Oi oi,to wink`s i et innlegg,are you flirting with me () Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Flytter jo straks tilbake da! Leietiden gikk ut,å må finne nytt sted. Litt biligere siden jeg er ferdig å jobbe og skal studere til høsten. Aha, den forstår jeg. Vi får snakkes senere da Daniel, så må vi få til en pils på Naboen en kveld også. Nå må jeg uansett sove, for det er bare 3 timer til jeg må komme meg opp av senga. Sov godt folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Good night to you sir. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jaså? Det gjorde det fortsatt ikke det minste logisk ... Med andre ord må jeg passe munnen min når jeg snakker med deg? Du får tolke det som du vil ... Men jeg aner virkelig ikke hvorfor enkelte oppfatter meg som flørtende. edit: Måtte fjerne noen smileys ... Ble irritert av meg selv. Endret 30. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hehe, inbilsk er man ikke,bare når man vil være det Logisk har jeg nok aldri vært Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sikta først og fremst ikke til deg ... Har opplevd at andre har påpekt at jeg er det overfor folk. Nei. Der sa du noe. Nå virka det hele mye mer logisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 De tror vel du er det fordi du er søt og de fleste lever i håpet? Mistolker alt med vilje Skal til uka du da? Stooooooråsfestival på meg drar imorgen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Forumkaféen e en kjedelig plass, de har jo ingenting å servere her Anbefale heller å vurdere andre brukeres avatar etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Driver du å selge egen tråd? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 nei, har faktisk ingen tråder i denne delen av forumet Men hadde vært bra med en muffin eller sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg legger meg å ser Batman Returns natta Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Danielzu: Vet ikke om jeg skal le eller ta det som et kompliment ... Jeg skal bli frisk. Ellers blir det nok jobbing på meg til helga ... Har vel egentlig ingen planer utover det Ah. Så gøy, da. Men hvor er egentlig Storås? Kos deg med Batman returns God natt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I iz here! Back from Manhattan by Night - fytti katta for et syn! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) mmmmmh... morgen! ... og der var en på plass på jobb. Seriously guyse, you are quiet tomorning. Endret 30. juli 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg