Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehehe, Jeg blir begge imorgen. Storåsfestivalen :D

 

Hva er best?

kontant på labben eller kontakt på snabben?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg akkurat skaffet meg gig nummer 2! Denne gangen er det snakk om cash kontant på labben!(selvsagt skal jeg skatte av det) Jeg er glad i hele gjengen her på kafeen, bortsett fra Skarstad. :p (:love:)

Det der er dårlig gjort mot skarstad. Jeg er glad i alle her jeg. Tilogmed skarstad. Selv om jeg til tider hater han så er jeg glad i han. That makes sense. Hvis du tror noe annet enn at det makes sense så synd for deg.

 

Du mente selvsagt "beautiful".
Så klabert.
Lenke til kommentar
Hehehe, Jeg blir begge imorgen. Storåsfestivalen :D

 

Hva er best?

kontant på labben eller kontakt på snabben?

 

Hmm ... Hadde jeg hatt valget mellom kontant på labben eller kontant på snabben av "the one and only"(hun ene som serverer på Naboen) så hadde jeg valgt "på snabben" - uten tvil! Et penere smil skal man lete veldig lenge etter!

Lenke til kommentar
Noen som har oversikt over hvor mange lynnedslag det var i (og rundt) Bergensområdet i natt? Ikke like mange som på østlandet, men det er da en god stund siden vi har hatt lignende tordenvær her også.

 

Var det like ille i resten av landet? (bor på Østlandet)

 

Jeg måtte dra ut ledninger for en stund, men så ble jeg rastløs og begynte å kjede meg ... Så da var det rett tilbake til forumet :p

Lenke til kommentar
Har du fått deg dame? :)

 

Dessverre, så har jeg ikke det. Det er bare at hun ene som jobber på Naboen er så fantastisk søt. Smilet hennes smelter meg hver gang jeg ser det.

 

Ok,nok er nok,jeg må komme meg oftere på Naboen.

Det må du nok. Jeg stiller bestandig opp for en tur dit, hvis du føler for det.

 

Har du allerede opptråd der eller?

Når skal du?

 

Det har jeg nok ikke. Det blir mest sannsynlig under fiskerimessa. Altså rundt midten av august eller noe slikt.

Lenke til kommentar

'gnatt everybody. Meg stuper i senga. Håper putene tar i mot fallet

 

Nå er du teit, L4r5. Først inviterer du meg til forumkaféen, så planlegger du å stikke av? :p

Unnskyld. Jeg er full. Kan du komme i morra så lover jeg å flørte med deg også i tillegg til nikka, danielzu og de andre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har hun det ja,hmm interesangt. *monty Burns laugh*

Men jeg har jo dame,så da ønsker jeg deg lykke til :D

Vi kan jo glatt ta en drikketur ja. Men storåsfestivalen føsrt,får se om jeg overlever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
'gnatt everybody. Meg stuper i senga. Håper putene tar i mot fallet

 

Nå er du teit, L4r5. Først inviterer du meg til forumkaféen, så planlegger du å stikke av? :p

Unnskyld. Jeg er full. Kan du komme i morra så lover jeg å flørte med deg også i tillegg til nikka, danielzu og de andre

I morra flørter jeg vildt på storåsfestival for å selle bonger ;)

Lenke til kommentar
Unnskyld. Jeg er full. Kan du komme i morra så lover jeg å flørte med deg også i tillegg til nikka, danielzu og de andre

 

Greit. Men bare hvis du kan holde det løftet .... :p

 

God natt ;)

 

 

Danielzu: Jo. Men nå har jeg ikke vært mest vant med å se deg på diskusjon.no, av en eller annen grunn :D

 

Jeg driver litt rundt på forumet ... også sitter jeg her og er forkjøla, mens jeg underholder meg selv med "Kriminalteknikerne" (Forensic detectives) :)

 

Hva med deg?

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Har hun det ja,hmm interesangt. *monty Burns laugh*

Men jeg har jo dame,så da ønsker jeg deg lykke til :D

Vi kan jo glatt ta en drikketur ja. Men storåsfestivalen føsrt,får se om jeg overlever.

 

Det skal jeg love deg at hun har! Faktisk helt fantastisk. Kjenner jeg henne rett så har hun type slik at hun er utilgjengelig. Uansett, jeg blir glad bare jeg ser henne, det er egentlig ganske fantastisk.

Kan vi ikke ta noen øl i morgen da? Altså, Storås begynner jo ikke før i morgen kveld?! Ok, søndag da. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...