Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som om det er et veldig tordenvær nord for meg en plass, rundt Oslo eller Ski en plass. Noen som har kan bekrefte det? Litt kjipt om strømforsyninga skulle gå..

Dog mitt navn er Tor, det eneste jeg kan bekrefte er at det ikke tordner i Haugesund.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt prikkfri selv, takk for at du sier ifra!

*rette inlegg*

På det kartet nederst kan man akkurat se Askim mellom alle lynnedslagene, men jeg vedder hatten min på at det slår ned her i løpet av en time eller to nå, i hvertfall drar jeg ut alt som går på strøm nå..

Hva med å søke på Askim og se?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og er det noe vits? må man ha vannfast og forfatter-skrevet klage\innlegg?

diskuterer på pm med vedkomende nå.

EDIT: Hakke stengt min tråd :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Og er det noe vits? må man ha vannfast og forfatter-skrevet klage\innlegg?

diskuterer på pm med vedkomende nå.

EDIT: Hakke stengt min tråd :p

Du må skrive en formell klage ja. Det betyr vel egentlig bare at du utrykker deg høflig og beskriver saken noenlunde konsist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jaja, det sier seg selv. Og om jeg skal gjøre det så skal jeg hente både ordbok og synonymsboka :p

Men er det ikke en losing battle?

Lenke til kommentar

Jeg mener du bør gjøre deg selv hørt. Ikke la deg pelle på nesen dersom du mener du har rett i den aktuelle saken, stå på ditt å frem klagen så høyt opp i systemet som trengs. Uansett om du ikke skulle oppnå at saken endte i din favør vil du ha satt søkelyset mot den aktuelle moderatoren, slik at han/hun blir litt var over sin egen fremtoning. Fortsetter en eventuell brukerfiendtlig praksis fra den samme personen vil det utvilsomt balle på seg med flere klager fra andre over tid.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...