L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 det lyner som bare faen:D jippi! Jævla heldiggris! JEg vil også ha sånt vær. Da hadde jeg kledd av meg alt utenom bokseren og springi ut og dansa i regnet og hyllet natturkreftene og synget dårlige sanger who? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=156138 ^^Desverre er noen av de bestene postene sletta av nazimoddene her inne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 IDA! Greit, det er en utvekst som skal slikkes og suges på... Men den sitter ikke i ansiktet! hjalp det, biril? F to the itta? Er den en utvekst? O.oDu er ikke særlig erfaren, er du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Stig Amadeus de Lange. hahahaha,funny name Intresser_ IKKE hvite damer. Spesielt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Stig Amadeus de Lange. hahahaha,funny name Intresser_ IKKE hvite damer. Spesielt. Sjekk hjemmesiden hans. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 IDA! Greit, det er en utvekst som skal slikkes og suges på... Men den sitter ikke i ansiktet! hjalp det, biril? F to the itta? Er den en utvekst? O.oDu er ikke særlig erfaren, er du? P to the enis? Åssen vet du det forresten? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Haha, auda. Nelly – It's Getting hot in Here Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Er den en utvekst? O.oDu er ikke særlig erfaren, er du? "Jeg er jente, bare se på utovertissen min! ". Endret 29. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Don't believe Ondors lies Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Stig Amadeus de Lange. hahahaha,funny name Intresser_ IKKE hvite damer. Spesielt. Sjekk hjemmesiden hans. Page not found Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 det lyner som bare faen:D jippi! Jævla heldiggris! JEg vil også ha sånt vær. Da hadde jeg kledd av meg alt utenom bokseren og springi ut og dansa i regnet og hyllet natturkreftene og synget dårlige sanger det regner ikkeO:o bare lyner Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 P to the enis? Åssen vet du det forresten? Det er nok mer korrekt. Vel, at du beskrev fitte som en utvekst var en pekepinn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 det regner ikkeO:o bare lynerÆsj... Det er kjipt når været er sånn luremus. Page not found http://home.online.no/~s-de-la/hjemmeside.htm Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 P to the enis? Åssen vet du det forresten? Det er nok mer korrekt. Vel, at du beskrev fitte som en utvekst var en pekepinn. K to the ødd? Jeg er 16 år i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er 16 år i dag Gratulerer med ding. Har du nok gold til mount? Og ridingskills? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Happy birthday, langk..aas Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 And also: Du feiler på å kopiere Skarstad. Du kan ikke gjøre det hver gang du starter et innlegg. Gratulerer med dagen. Jeg blir atten på torsdag. Og nå går jeg og legger meg. Skal frakte meg selv og tappetårnet til festen inn til byen i morgen. Blir godt å komme hjem. Jeg LENGTER etter sengen min. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er 16 år i dag Gratulerer med ding. Har du nok gold til mount? Og ridingskills? Jo takk. Selv om jeg ikke skjønner helt hva du mener er bare seksten jeg vettu Happy birthday, langk..aas Takk takk And also: Du feiler på å kopiere Skarstad. Du kan ikke gjøre det hver gang du starter et innlegg. Gratulerer med dagen. Jeg blir atten på torsdag. Og nå går jeg og legger meg. Skal frakte meg selv og tappetårnet til festen inn til byen i morgen. Blir godt å komme hjem. Jeg LENGTER etter sengen min. Mente du meg når jeg feila i å kopiere skarstad? Takk forresten Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen Langkaas. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 *stengt* Det drives definitiv stenging av mine tråder her Jeg lo. Høyt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Genialt. Jeg tordner bort her, og det er i underkant av fire timer til jeg er på vei mot Paris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg