j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "vener" i nynorskordboka. Are we done now? (konkulsjon: "ven" er faktisk lov å skrive :O ) Jeg var først. Åh, nå var du teit --- Wee, kino i kveld, sammen meg ei venninne. Blir morsomt =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var ikkje meininga og skape uro som du seier,eg kunne ikkje vite at folk skulle klikke heilt fordi eg skreiv eg kjeda meg ukorrekt norsk. greit, det er feil, men det er ikkje verdas undergang.Og eplfe: jo, vener er venner på nynorsk har du kanskje bevis på at venner er venner på bokmål? og eg synes folk er frekke som drar inn ting eg skreiv i deppetråden her som for å si"ahhhaaha taper, du har ingen venner hahah looool" Folk var ikke frekke! Du motsa deg selv, og folk påpekte det bare. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Og eplfe: jo, vener er venner på nynorsk Men det endrer ikke det faktum at du ikke har noen da Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan ikke alle sammen gjøre som vi gjorde med cre8ive når hun trollet? Hun forsvant rimelig fort fra forumet da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med å putte venner/vener diskusjonen i samme tråd som hvitost/gulost diskusjonen og snakke om noe annet?Oh no, you didn't! Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 snakke om noe annet? Enig Men det må sies, at når man skriver riktig så er det flere som tar det man skriver seriøst Uansett, Espen er dårlig til å lage frokost Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) gonji: Hva gjorde vi da? Endret 13. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 og eg synes folk er frekke som drar inn ting eg skreiv i deppetråden her som for å si"ahhhaaha taper, du har ingen venner hahah looool" Jeg vet ikke hvem eplfe er. Jeg syntes du er bra tard som innbiller deg at du kan skrive her at "Jeg har mange venner som (...)" og anta at ingen her har lest at du skriver "Jeg har ingen venner". Mange og ingen er en viss forskjell. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var ikke for å være frekk, Schnell. Det var for å understreke et poeng. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan ikke alle sammen gjøre som vi gjorde med cre8ive når hun trollet? Hun forsvant rimelig fort fra forumet da. jeg var ikke der da jeg... hva skjedde da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og eplfe: jo, vener er venner på nynorsk Men det endrer ikke det faktum att du ikke har noen da Hahah, så utrolig bra skrevet! Jeg holdt på å dette ut av stolen, Espen xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Uansett, Espen er dårlig til å lage frokost Espen: Is på senga er en sikker vinner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og eplfe: jo, vener er venner på nynorsk Men det endrer ikke det faktum att du ikke har noen da Hvem er eplfe? Og jeg digger deg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åh, nå var du teit ¨Kul, heter det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt: Var du medlem da? Alle bare ignorerte henne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Uansett, Espen er dårlig til å lage frokost Espen: Is på senga er en sikker vinner. Nam. Sjokoladeis. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan ikke alle sammen gjøre som vi gjorde med cre8ive når hun trollet? Hun forsvant rimelig fort fra forumet da. jeg var ikke der da jeg... hva skjedde da? Everybody ignore him! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt: Var du medlem da? Alle bare ignorerte henne Hvilken SO var det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kul, heter det. Nope, er ganske sikker på at jeg mente teit Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 What the?!? Har Jericho startet opp igjen? Trodde det var kansellert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg