Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Går det ikke ann å bruke dem til å slanke seg? Synes jeg leste noe om det i seoghør.

Har ikke hørt om det før, men kan jo hende. Jeg veit jo liksom ikke ALT heller. Selv om det pokker ikke er langt unna om jeg får si det selv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har gørrjævlig mye å gjøre på jobb nå etter sommerferie. For alt mekanisk utstyr har vært demontert, vasket, og remontert igjen, og da virker nesten aldri noenting etterpå. Så har holdt på i 2 dager med dritmaskiner som ikke virker (snakker ikke PC'r her, mere svære metallmonstre på 100 tonn) og halve dagen på tlf til diverse mekanikere og elektrikere. Bare pes.

Lenke til kommentar
Jobben min går for det meste ut på å drepe tid på nettet. ;)

You lucky bastard.

Går det ikke ann å bruke dem til å slanke seg? Synes jeg leste noe om det i seoghør.

Kan godt hende, men den morsomste effekten er at den virker "positivt" på oksygenopptaket ditt, altså luftveiene åpnes og du får større tilgang på luft, ergo høyere oksygenopptak, ergo bedre kondis. Fin å bruke om du skal løpe med skolen.

Nesten to timer siden siste post. Har folk fått seg et liv eller noe?

Neida, vi bare later som.

Lenke til kommentar
Btw: lurt på lenge nå er Skarstad og Demille sammen sammen eller leke sammen?

Together forever and never to part

Together forever we two.

Det står single på facebook ffs. *glise*

Tsk tsk. Ifølge fjesbok har jeg vært gift to ganger, forlovet maaange ganger og hatt en rekke kompliserte forhold.

Lenke til kommentar
Nå har jeg greid å utsette plenklippingen (som jeg gjør gratis, kexxy :p) et par uker og om et par timer skal jeg opp på fjellet (vel, en høy ås, i alle fall) og bade.

Som du ikke gjør i det hele tatt, mener du vel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...