L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Går det ikke ann å bruke dem til å slanke seg? Synes jeg leste noe om det i seoghør. Har ikke hørt om det før, men kan jo hende. Jeg veit jo liksom ikke ALT heller. Selv om det pokker ikke er langt unna om jeg får si det selv Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fant bamsesaft på butikken idag (Rema 1000 stormarked) Trodde de sluttet å selge det på 90-tallet en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 50 øre til den som gjetter hva dette er: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ok ok ok... Siden dere maser sånn så skal jeg avsløre det. Det er hval-fis. http://www.neatorama.com/2008/07/27/whale-...ce-aerial-view/ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er det noen andre forumbrukere enn meg og llandari som oppholder seg i førde denna uka? Kjeder ræva av meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg oppholder meg ikke i Førde. Jeg skal ha fest og feire attenårsdag. Du burde ta en dagstur til Bergen i stedet, Thomassen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 ta deg en tur til Alta for her er det liv HEEY Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 skulle ønske jeg kunne, men det er så grisevilt langt begge veier, nah, får vel heller stikke en tur på butikken også spille litt CoD4 på 360'n som er her i huset vi leier Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nesten to timer siden siste post. Har folk fått seg et liv eller noe? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå har jeg greid å utsette plenklippingen (som jeg gjør gratis, kexxy ) et par uker og om et par timer skal jeg opp på fjellet (vel, en høy ås, i alle fall) og bade. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vi har gørrjævlig mye å gjøre på jobb nå etter sommerferie. For alt mekanisk utstyr har vært demontert, vasket, og remontert igjen, og da virker nesten aldri noenting etterpå. Så har holdt på i 2 dager med dritmaskiner som ikke virker (snakker ikke PC'r her, mere svære metallmonstre på 100 tonn) og halve dagen på tlf til diverse mekanikere og elektrikere. Bare pes. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jobben min går for det meste ut på å drepe tid på nettet. You lucky bastard. Går det ikke ann å bruke dem til å slanke seg? Synes jeg leste noe om det i seoghør. Kan godt hende, men den morsomste effekten er at den virker "positivt" på oksygenopptaket ditt, altså luftveiene åpnes og du får større tilgang på luft, ergo høyere oksygenopptak, ergo bedre kondis. Fin å bruke om du skal løpe med skolen. Nesten to timer siden siste post. Har folk fått seg et liv eller noe? Neida, vi bare later som. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Btw: lurt på lenge nå er Skarstad og Demille sammen sammen eller leke sammen? Together forever and never to part Together forever we two. Det står single på facebook ffs. *glise* Tsk tsk. Ifølge fjesbok har jeg vært gift to ganger, forlovet maaange ganger og hatt en rekke kompliserte forhold. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Swordfish er kos film og jeg ser en gudinne. *tilbe* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå har jeg greid å utsette plenklippingen (som jeg gjør gratis, kexxy ) et par uker og om et par timer skal jeg opp på fjellet (vel, en høy ås, i alle fall) og bade. Som du ikke gjør i det hele tatt, mener du vel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 han lurer bare seg selv ved å ikke klippe gresset, siden det vokser ganske mye på et par uker Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 da var jeg blakk igjen Why? Jeg har lyst til å kjøpe noe drit dra nettet... vet bare ikke hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg