Erman Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 nettby.... mann med navn Montana:"hei sann, du var da søt kan jeg be deg ut på en kinodate? Jeg er 26år og fra Tyrkia."jeg blir litt skremmt av disse merkelige menn fra tyrkia som heletiden skal spørre om slikt. Er det ikke derfor man har slike nettbykontoer med bilder og annet slikt for at alle skal kunne "oppdage" deg. Nå ble jeg litt bekymra. Jeg er 26 år og fra Tyrkia, men jeg har verken konto på Nettby, eller bruker å be folk på date Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det kan du takke deg selv for, at du skaffet deg nettby og la ut bilder :] Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har konto på nettby, lagt ut bilder har jeg også. Men det er fremdeles ingen mannlige tyrkere som har bedt meg ut. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Storås blir bra uansett, datasmurf! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Storås blir bra uansett, datasmurf! Jepp, må være veldig koselig å sitte på plastdassene i en time med skikkelig sprutbæsj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 I went to the store the other day, and I was in there for only about 5 minutes. When I came out there was a motorcycle cop writing a parking ticket. So I went up to him and said, 'Come on, buddy, how about giving a guy a break?' He ignored me and continued writing the ticket. So I called him a pencil-necked Nazi. He glared at me and started writing another ticket for having worn tyres! So I called him a piece of horse shit. He finished the second ticket and put it on the windshield with the first. Then he started writing a third ticket! This went on for about 20 minutes. The more I abused him, the more tickets he wrote. I didn't care. My car was parked around the corner. I try to have a little fun each day. It's important. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvis det er brunmaling kan det jo hjelpe med sprutrøv. Høøhøø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Storås blir bra uansett, datasmurf! He he, det er klart. Selv uten telt eller campingstol Får ta med paraply å sove under ^^ Storås blir bra uansett, datasmurf! Jepp, må være veldig koselig å sitte på plastdassene i en time med skikkelig sprutbæsj Ja, det er utrolig herlig. Jeg ender opp på de mot slutten av festivalen hvert år. Lukta er jo så herlig der inne også. Festivaldo = no no :| Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Damn. Ble vekka tidlig etter å ha vært ute i går og ble spurt om jeg kunne jobbe fra 12.30 til fire. Og nå har jeg endt opp med å si ja til å jobbe til 23.00. YEAZ_! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Om du skulle jobbe fra 12.30, hva gjør du her nå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Om du skulle jobbe fra 12.30, hva gjør du her nå? Tro meg, jobben til TOMATO er slapp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jobben min går for det meste ut på å drepe tid på nettet. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Work isn't all that much work. I allefall når det er sommertider. Fornøyd med tilværelsen i Trondheim du og, Alastor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Bah, hvor er Quayle når man trenger ham? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg var hos legen idag. Jeg har visst astma. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Spis en appelsin, det hjelper mot alt™ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg var hos legen idag. Jeg har visst astma. Da får du sånn tøff inhalator Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg var hos legen idag. Jeg har visst astma. Da får du sånn tøff inhalator De er kule. Jeg har sånn jeg også. Sånn blå. De er heldivis ikke så dyre, men de rosa(?) er rådyre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Går det ikke ann å bruke dem til å slanke seg? Synes jeg leste noe om det i seoghør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg