Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg også merke til tredje bud. Den er så sann som den er sagt. Jeg ler enda av alle de stakkarene som fikk korrupte råbilder av tidlig Lightroom. :mrgreen: Det er til å gråte av.
Det tiende budet er det mange som burde ha fått innbrent på innsiden av øyelokket slik at de så det hver gang de lukket øynene

 

 

...muskatnøtt? :)
Jepp. Sånne du lager mat med. Gjør et søk på nutmeg og trip så skjønner du hva jeg snakker om. Det er det alle de kule kidsa driver med.
Lenke til kommentar
Legg også merke til tredje bud. Den er så sann som den er sagt. Jeg ler enda av alle de stakkarene som fikk korrupte råbilder av tidlig Lightroom. :mrgreen: Det er til å gråte av.
Det tiende budet er det mange som burde ha fått innbrent på innsiden av øyelokket slik at de så det hver gang de lukket øynene

 

 

...muskatnøtt? :)
Jepp. Sånne du lager mat med. Gjør et søk på nutmeg og trip så skjønner du hva jeg snakker om. Det er det alle de kule kidsa driver med.

...hodepinerelatert rus?

Jeg prøvde ikke fainting game for rus, jeg tapte i kortspill : )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Når jeg kommer hjem fra USA skal jeg sette meg ned med fasekjøleren og lage aircondition :fun:

Du sitter jo hele tiden.

(was that mean? vakke ment som det,bare som liten spøk)

Lenke til kommentar
Legg også merke til tredje bud. Den er så sann som den er sagt. Jeg ler enda av alle de stakkarene som fikk korrupte råbilder av tidlig Lightroom. :mrgreen: Det er til å gråte av.
Det tiende budet er det mange som burde ha fått innbrent på innsiden av øyelokket slik at de så det hver gang de lukket øynene
Stort sett alle PC-problemer skyldes eller sitter et sted mellom tastaturet og stolen. Forskjellen ligger i de som faktisk kan ordne opp i det de selv fucker opp, og de som ringer til førstnevnte hver gang de er i trøbbel. Jeg er overbevist om at mye kunne blitt løst dersom folk flest faktisk tok seg bryet med å google litt før de kom sutrende og klagende over at pcen har blitt så treg eller problem-X har oppstått helt av seg selv. Erfaringsmessig løste mange problemer seg nermest av seg selv når jeg begynte å ta 200kr timen for support, og jammen ble det ikke litt svart cash i ny og ne av det også. ;) PC-problemer er egentlig temmelig simpelt, enten er det et software-relatert problem, og da kan det fikses uten større bryderi. Er det et hardware-problem kan det lokaliseres ved hjelp av systematisk feilsøking og delen(e) kan erstattes. Innen de neste 5-10 årene tipper jeg at alle maskiner for hjemmebruk kommer med en eller annen form for (helt sikkert proprietær) backup og gjenopprettingsfunksjonalitet, noe ala det som begynner å bli vanlig på bærbare maskiner. Jeg blir ikke forundret om at ola normann i fremtiden kan gjenopprette hele systemet og hente ut viktige data fra backup like enkelt og greit som å slå maskinen av og på, og at avhengigheten pc-idiotene har til nerdene eller de bloddyre eksterne tjenestene som i dag gjør samme jobben vil bli vesentlig mindre i fremtiden.
Lenke til kommentar
Når jeg kommer hjem fra USA skal jeg sette meg ned med fasekjøleren og lage aircondition :fun:

Du sitter jo hele tiden.

(was that mean? vakke ment som det,bare som liten spøk)

Jeg tar meg ikke nær av sånnt - syns det er morsomt :D

 

Menehh, seriøst - se for dere en vifte som står og blåser minusgrader på dere når dere vil!

Bare å plugge i kontakta x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...