min sin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 elsker kenk. Er det enda et forsøk på å HJELPE KANSKJE!?! hjelpe hvordan? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hjelpe hvordan? Lars er ram til å hjelpe når det kommer til følelser, forhold og sånt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Og forresten så er rabiesfaren i Norge neglisjerbare fargoth. Det har ikke vært registrert rabies-tilfeller hvor folk har blitt smittet innenlands siden begynnelsen av 1800-tallet.selv om det ikke har blitt påvist rabies i Norge har det blitt rapportert flere tilfeller innenlands. Det har blitt gjennomført undersøkelser av flaggermus for å sjekke rabiesforekomst hos disse i en rekke nordiske land, inkludert Danmark og Sverige, hvor det i forbindelse med disse studiene ble funnet rabies bandt flaggermus i Danmark. En slik studie har tilsynelatende ikke blitt gjennomført her til lands, noe som jo forklarer hvorfor det heller ikke har blitt dokumentert rabies bandt flaggermus i Norge. Det er også rimelig å anta at etterhvert som klimaet blir varmere her i nord vil utbredelsen av flaggermus tilta og sjansene for rabiessmitte blant disse øke, også i Norge. Med andre ord kan det være lurt å ta forbehold til tross for gode odds, det vil tross alt være teit å bli det første dokumenterte offeret for rabiessmitte i Norge siden epidemiene på 1700-tallet. Så får man heller ta på et par tykke hansker om man vil kose litt med dem før man slipper dem løs. Kilde, kilde, kilde, kilde Endret 28. juli 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Wow! Du har virkelig gjort hjemmeleksa di! Jeg må bare se meg slått.*bowing to the master of internet* Refererte bare til det jeg hadde hørt. Og så søkte jeg sånn kjapt for å sjekke at jeg huska riktig, men du er tydeligvis bedre informert. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Internett - hvor man finner all informasjon om alt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det var kanskje litt i overkant Simen1-tendenser der, jeg ser den. Men jeg var så godt i gang så da ble det like greit noen linjer ekstra. På den lyse siden lærte vi ihvertfall noe nytt i dag, og kanskje fører det til at man unngår farlige situasjoner neste gang man kommer oven en flaggermus. Det er det jo slik at hvis man er så uheldig å blir bitt, bør man få flaggermusen testet for rabies uansett, noe som betyr døden for den lille krabaten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det enda et forsøk på å HJELPE KANSKJE!?!Tjae. Lars er ram til å hjelpe når det kommer til følelser, forhold og sånt. Det er neste forferdelig hvordan jeg er. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Believe it or not - jeg tror nesten det funka litt. Hun dropper bursdag for å være med meg. WIN! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Believe it or not - jeg tror nesten det funka litt. Hun dropper bursdag for å være med meg. WIN!JAJA, GNI DET INN. *PRØVE Å VASKE BORT* Endret 28. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!! (...) *Banning* *Jeg har mistet partisjonen med alt stasjet på* (...) Det var jo synd. Hvis de ti linjene med panikk ble byttet ut med informasjon om disktype, oppsett, hendelseslogg o.l ville noen kanskje kunnet hjelpe. Finner du partisjonen i Disk Management? Endret 28. juli 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe. Partisjonen eksisterer, og den kommer opp i diskbehandleren. Status er OK. Den kommer opp som en upartisjonert stasjon med samme enhetsbokstav som den hadde før. De to andre partisjonene på harddisken, er windows partisjonen og temp partisjonen. De fungerer utmerket. Så det er kun den lager partisjonen som plutselig har blitt "raw". Disken må ha fått seg et sjokk av en eller annen form da strømmen plutselig ble brutt her. Kan jo ikke være noe annet enn det. Men hvorfor kun den partisjonen? Hvorfor ikke hele disken? Maxtor MaxLine 3 250 GB S-ATA btw. Kjører getdataback nå, har 30 minutter igjen. (Jeg har også kyllingvinger i ovnen, dette ser ut til å bli en lang kveld. Jeg skal faen meg ha de filene tilbake om jeg så må ta liv!) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ok. Du får gi et lite vink når getdataback har gjort sitt, forhåpentligvis smiler lykken slik at alt går som det skal. Jeg lever selv på kanten, uten noen form for backup. Skulle den viktige disken ta kvelden ville jeg nok vurdert å hengt meg i USB-kabelen eller klubbet noen ned med selve disken, i rent sinne. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg har vurdert tanken. Jeg husker ikke om GDB kunne bygge opp igjen skada partisjoner.. Noen som vet? OH SNAP! UPDATE: jeg har to slike maxtor disker. Den andre, som jeg trodde fungerte utmerket, er også litt fucked! den inneholder kun filmer, dvd-r, serier osv osv osv. På 90% av iso filene får jeg opp at jeg "ikke har tilgang/windows får ikke tilgang". Dette er scary shit. Om 500 gb med data har gått til helvette så tar jeg livet av meg selv. seriøst. Endret 29. juli 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Sith Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Mornings.^^, Fy @%*£ så varmt! Personlige regnbyger hadde vært noe! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har selv vurdert å lage meg en backupløsning med en filserver og en ekstern harddisk. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Haha. Prøvde netopp fainting game. Sykt ekkelt - og la meg slippe moralprekenen, vær så snill Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvis dette er et problem som dukket opp nærmest ut av det blå på to like disker som tidligere har fungert uten tilsvarende problemer kan det kanskje bety at det ikke er diskene som innehar feilen med heller kontrollerkort/hovedkort/usb/operativsystem som tuller eller bugger. At to disker får problemer på samme tid, på samme maskin, tilsier kanskje at det er maskin og ikke diskene som har problemer. Altså kan det kanskje være en ide å teste dem på en annen maskin for å være sikker, eventuelt teste flere disker på samme maskin for å utelukke at det ikke er maskinen som forårsaker feilen. Det er tross alt litt kjipt om du gjenoppretter 500GB med data til en tredje disk på samme maskin, for så å oppdage at det er maskinen som skaper problemer for diskene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Haha. Prøvde netopp fainting game. Sykt ekkelt - og la meg slippe moralprekenen, vær så snill [insert moralpreken here] Sånn da var det overstått. Prøv muskattnøtt neste gang du skal ha noe barnslig rusmiddel. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er det jeg også begynner og tenke nå... Men får jo ikke gjort noe med det i dag. Eneste mulighet var Arinomi, men han er på jobb. Så jeg får bare vente. skal se hva GTB sier. den har jo funnet en shitload av filer til nå.. Sikkerhetsmodus, skal jeg også prøve.. eller noe som helst. jeg aner ikke. nå er dte kyllingvinger og øl for og booste moralen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg