Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!

Å herregud.. jeg friker ut, dette er ille. dette er veldig ille, veldig veldig ille! HVORFOR I SVARTE FORPULTE SATAN har en av partisjonene mine bare blitt borte!? Sånn helt plutselig er den magisk forsvunnet. Partisjonen der jeg hadde ALT av viktige saker! Musikk, bilder, dokumenter, programmer the fuckin works!

Den er ikke borte, sånn sett. Den er der.. som en uformatert "RAW" partisjon på 234 GB.. ååååå fy faen! åå gud nåde meg.

Om jeg ikke får fiksa dette så kjører jeg meg ihjel. Den partisjonen har ALT jeg har gjort iform av bilder musikk og annet faenskap. Det er shit fra 2000 der ffs!!

Å fy faen. jeg skjelver.. jeg er så jævla nervøs.

Kjører getdataback nå.. så vi får se. MEN WHAT THE FUCK?!! det er to andre partisjoner på den disken, ene partisjonen er til windows. og de fungerer utmerket! det er kun den lager partisjonen som er fucked... åååå åfy faen!!! SATAN!

Lenke til kommentar
Husker jeg pleide å prøve å fange flaggermus på hytta når jeg var liten. Det var gøy. Bare vifta med hvite laken og så fløy de rett på det.

Hvorfor det? Lurer radaren deres dem til å tro at det er mat?

Du vet vel at ingenting forsvinner fra en harddisk før den får beskjed om at plassen trengs til noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...