theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva skjer med peircingene da ? blir de helt sånn overopphetet ? Meg du snakker til? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!! Å herregud.. jeg friker ut, dette er ille. dette er veldig ille, veldig veldig ille! HVORFOR I SVARTE FORPULTE SATAN har en av partisjonene mine bare blitt borte!? Sånn helt plutselig er den magisk forsvunnet. Partisjonen der jeg hadde ALT av viktige saker! Musikk, bilder, dokumenter, programmer the fuckin works! Den er ikke borte, sånn sett. Den er der.. som en uformatert "RAW" partisjon på 234 GB.. ååååå fy faen! åå gud nåde meg. Om jeg ikke får fiksa dette så kjører jeg meg ihjel. Den partisjonen har ALT jeg har gjort iform av bilder musikk og annet faenskap. Det er shit fra 2000 der ffs!! Å fy faen. jeg skjelver.. jeg er så jævla nervøs. Kjører getdataback nå.. så vi får se. MEN WHAT THE FUCK?!! det er to andre partisjoner på den disken, ene partisjonen er til windows. og de fungerer utmerket! det er kun den lager partisjonen som er fucked... åååå åfy faen!!! SATAN! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva skjer med peircingene da ? blir de helt sånn overopphetet ? Meg du snakker til? Hva skjer med peircingene da ? blir de helt sånn overopphetet ? Meg du snakker til? ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det eneste som har skjedd med piercingen min i varmen er at jeg har fått en hvit ring under den pga. sola ikke skinner der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ja Det går stort sett bra. Men jeg fikk faktisk brannsår en gang jeg sola meg toppløs. Gjør ikke det igjen, vet jeg! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det eneste som har skjedd med piercingen min i varmen er at jeg har fått en hvit ring under den pga. sola ikke skinner der. Stedet "der sola aldri skinner" får en ny mening. Godnatt folkens, jobbe i morgen, ergo sove i natt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe, ting av metall har det jo med å bli serdeles varme når de er lenge i sola. Brant meg på koss-hodetelefonene en gang:P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) blablabla. Altfor trøtt. Godnatt. Endret 28. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
min sin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 blablabla. Altfor trøtt. Godnatt. natti natt ballus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det ekke lov!!!!111 Lenke til kommentar
min sin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 legger meg også nå stor dag imorgen... han har planlagt masse fantastisk for bursdagen min var forrige uke... hvis noen er interresert så kommer jeg hit imorgen kveld og forteller... elsker ken Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 legger meg også nå stor dag imorgen... han har planlagt masse fantastisk for bursdagen min var forrige uke... hvis noen er interresert så kommer jeg hit imorgen kveld og forteller... elsker ken k. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Husker jeg pleide å prøve å fange flaggermus på hytta når jeg var liten. Det var gøy. Bare vifta med hvite laken og så fløy de rett på det. Hvorfor det? Lurer radaren deres dem til å tro at det er mat? Du vet vel at ingenting forsvinner fra en harddisk før den får beskjed om at plassen trengs til noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvorfor det? Lurer radaren deres dem til å tro at det er mat?Vet ikke. Kanskje de tror det er en utgang siden det er lyst. Helt ærlig så vet jeg ikke hvorfor. Det bare fungerer. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Utgang? Du mener at du fanget dem i hytten, ikke bare på hytten? Endret 28. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 elsker kenk. Er det enda et forsøk på å HJELPE KANSKJE!?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Utgang? Du mener at du fanget dem i hytten, ikke bare på hytten? Både inne og ute faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg