Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm... unnskyld.. savnet dere.. :love: vært på hytta eller med kjæresten :woot: plaget av varmen som andre her ser ut til å være ;) hva skjer med dere for tiden da?

min sin!

Her skjer at det er 40 grader på rommet, og at jeg ikke kan ha vinduet åpent pga flaggermus ...

Lenke til kommentar
Ta p deg en stram sykkelthights med strikk nederst, det kan bli artig etterhvert som den blåses opp. :)
Fant ut at det ikke er artig når shortsen må luftes.

Faens pyser! Varmen er velkommen. Vi liker varmen. Vil alltid ha det sånn.
Indeed.
Lenke til kommentar
Fotoforumet minner meg faktisk om Sosialt. Samme typen sosiale klikk.

Tee_C, har du fått flaggermus inn på rommet før?

Jess, fikk i forige uke. Lurer på om de ikke tåler lys, ettersom den havnet på ryggen med en gang jeg slo lyset på. Den ligger fortsatt rett utenfor vinduet mitt, der jeg kastet den ut.

Lenke til kommentar

Husk nå på at flaggermus kan gi rabies, så unngå å bli bitt. En god idé kan være å stikke den litt fra avstand for å være sikker på at den er død.

Jeg har selv møtt på flaggermus innendørs, og den var jo litt søt der de lå å pustet og peset mens det litte brystet gikk opp og ned og den ytret halvkvalte pipelyder.

dsc04777xz4.th.jpg

Lenke til kommentar
hm... unnskyld.. savnet dere.. :love: vært på hytta eller med kjæresten :woot: plaget av varmen som andre her ser ut til å være ;) hva skjer med dere for tiden da?

min sin!

Her skjer at det er 40 grader på rommet, og at jeg ikke kan ha vinduet åpent pga flaggermus ...

flaggermus er kule da... men 40 grader... jeg gjemmer meg i kjelleren når jeg er hjemme. ;)

Lenke til kommentar

Husker jeg pleide å prøve å fange flaggermus på hytta når jeg var liten. Det var gøy. Bare vifta med hvite laken og så fløy de rett på det.

Og forresten så er rabiesfaren i Norge neglisjerbare fargoth. Det har ikke vært registrert rabies-tilfeller hvor folk har blitt smittet innenlands siden begynnelsen av 1800-tallet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...