Aces Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Granatepler er generelt veldig undervurdert...Ja. Helt klart. EPLER ER GODT. Et eple om dagen, gjør godt for magen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Et eple om dagen, gjør godt for magen Jeg fiser mye av epler. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Et eple om dagen, gjør godt for magen Jeg fiser mye av epler. Ta p deg en stram sykkelthights med strikk nederst, det kan bli artig etterhvert som den blåses opp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Faens pyser! Varmen er velkommen. Vi liker varmen. Vil alltid ha det sånn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hm... unnskyld.. savnet dere.. vært på hytta eller med kjæresten plaget av varmen som andre her ser ut til å være hva skjer med dere for tiden da? min sin! Her skjer at det er 40 grader på rommet, og at jeg ikke kan ha vinduet åpent pga flaggermus ... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Fotoforumet minner meg faktisk om Sosialt. Samme typen sosiale klikk. Tee_C, har du fått flaggermus inn på rommet før? Endret 28. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei folk <3 Har tilbrakt store deler av dagen nedi motorrommet og delvis under bilen til en kompis i dag. Bytte motor ftw Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Faens pyser! Varmen er velkommen. Vi liker varmen. Vil alltid ha det sånn. /me wows this weather Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Alta er det hvertfall ikke så varmt at man svetter bort Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ta p deg en stram sykkelthights med strikk nederst, det kan bli artig etterhvert som den blåses opp. Fant ut at det ikke er artig når shortsen må luftes. Faens pyser! Varmen er velkommen. Vi liker varmen. Vil alltid ha det sånn.Indeed. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fotoforumet minner meg faktisk om Sosialt. Samme typen sosiale klikk. Tee_C, har du fått flaggermus inn på rommet før? Jess, fikk i forige uke. Lurer på om de ikke tåler lys, ettersom den havnet på ryggen med en gang jeg slo lyset på. Den ligger fortsatt rett utenfor vinduet mitt, der jeg kastet den ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Enkelte steder så er visst sprøstekt flaggermus en delikatesse. Har du vurdert det, ballus? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) De burde da tåle lys. Kanskje den bare spiller død? Men det må da være gøy å få flagger mus på rommet sitt. Endret 28. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Interessant lars. Jeg skal bestille om jeg kommer over det. Det er skamgøy pusur! Spesielt når mamma tar helt av. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Husk nå på at flaggermus kan gi rabies, så unngå å bli bitt. En god idé kan være å stikke den litt fra avstand for å være sikker på at den er død. Jeg har selv møtt på flaggermus innendørs, og den var jo litt søt der de lå å pustet og peset mens det litte brystet gikk opp og ned og den ytret halvkvalte pipelyder. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Faens pyser! Varmen er velkommen. Vi liker varmen. Vil alltid ha det sånn. Hell yes. Jeg lå på stranda i 4 timer idag. Diggggggggggg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva søren er en *rg*sm*? Idiot i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva skjer med peircingene da ? blir de helt sånn overopphetet ? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hm... unnskyld.. savnet dere.. vært på hytta eller med kjæresten plaget av varmen som andre her ser ut til å være hva skjer med dere for tiden da? min sin! Her skjer at det er 40 grader på rommet, og at jeg ikke kan ha vinduet åpent pga flaggermus ... flaggermus er kule da... men 40 grader... jeg gjemmer meg i kjelleren når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Husker jeg pleide å prøve å fange flaggermus på hytta når jeg var liten. Det var gøy. Bare vifta med hvite laken og så fløy de rett på det. Og forresten så er rabiesfaren i Norge neglisjerbare fargoth. Det har ikke vært registrert rabies-tilfeller hvor folk har blitt smittet innenlands siden begynnelsen av 1800-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg