Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen.

 

(Unnskyld meg Mushi, men jeg klarer ikke å la en slik mulighet slippe unna.)

 

Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen.

 

ganske enig. sort of.

(Unnskyld meg Mushi, men jeg klarer ikke å la en slik mulighet slippe unna.)

 

Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. :)

 

Problemet med family guy, er at ingen av karakterene i serien er noe spessielt unike. de ser annerledes ut, ja, men de står rett opp og ned, og hele serien er så dårlig animert at jeg får vondt i hjertet.

 

Hender de har en morsom vits innimellom.

Lenke til kommentar
Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. :)

Vi forstår vitsene, vi deler bare ikke din/deres sans for døv humor.

 

Hei bjørn! Lenge siden!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...