Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen.

(Unnskyld meg Mushi, men jeg klarer ikke å la en slik mulighet slippe unna.)

Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da venter jeg bare på forsvarsmerket i bronse, i dag har jeg svetta som faen mens jeg har gått fra standplass til standplass, og jeg har skyti bedre enn mamma.

Nå blir det forhåpentligvis pizza fra peppes på døra hvis de har menyer online.

btw, mrbjoern, jeg sitter nå og skriver på en dell med ubuntu

Lenke til kommentar
Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen.

ganske enig. sort of.

(Unnskyld meg Mushi, men jeg klarer ikke å la en slik mulighet slippe unna.)

Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. :)

Problemet med family guy, er at ingen av karakterene i serien er noe spessielt unike. de ser annerledes ut, ja, men de står rett opp og ned, og hele serien er så dårlig animert at jeg får vondt i hjertet.

Hender de har en morsom vits innimellom.

Lenke til kommentar

Jeg digger deg, endelig noen som ikke kan fordra den serien. Har aldri forstått hvorfor alle synes det er så morsomt.

Lenke til kommentar

Vi forstår vitsene, vi deler bare ikke din/deres sans for døv humor.

Hei bjørn! Lenge siden!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...