NikkaYoichi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen. (Unnskyld meg Mushi, men jeg klarer ikke å la en slik mulighet slippe unna.) Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er genialerest. Jeg er genialerestere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er genialerestere. Nå er du bare teit. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Llandari: hvordan vet vi hvem som er deg? Snorre: Jeg har lyst til å kjøpe sånn mobiljammer fra dealextreme jeg Erm... Det var jeg sikker på at jeg skrev. *skylde på varmen* Var ikke noe å se på uansett. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da venter jeg bare på forsvarsmerket i bronse, i dag har jeg svetta som faen mens jeg har gått fra standplass til standplass, og jeg har skyti bedre enn mamma. Nå blir det forhåpentligvis pizza fra peppes på døra hvis de har menyer online. btw, mrbjoern, jeg sitter nå og skriver på en dell med ubuntu Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 btw, mrbjoern, jeg sitter nå og skriver på en dell med ubuntu Hvem er det som er så flink å ha det med seg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå blir det forhåpentligvis pizza fra peppes på døra hvis de har menyer online. Kommer peppes langt inni skauen i modum? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 American Dad er ganske artig også. (har ikke sett det før i dag ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen. ganske enig. sort of. (Unnskyld meg Mushi, men jeg klarer ikke å la en slik mulighet slippe unna.) Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. Problemet med family guy, er at ingen av karakterene i serien er noe spessielt unike. de ser annerledes ut, ja, men de står rett opp og ned, og hele serien er så dårlig animert at jeg får vondt i hjertet. Hender de har en morsom vits innimellom. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sitter og ser på family guy for første gang. herregud noe så dårlig. Hadde vært mer spennende å stirre i veggen. Jeg digger deg, endelig noen som ikke kan fordra den serien. Har aldri forstått hvorfor alle synes det er så morsomt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 *Såra* Såså. Jeg er jo litt glad i deg også da. *pjuske* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du skjønner, det må en smule intelligens til å forstå vitsene i Family Guy, det er ikke helt det samme som å se på Helene og Gutta, hvor poenget med vitsene staves på store plakater i kulissene. Vi forstår vitsene, vi deler bare ikke din/deres sans for døv humor. Hei bjørn! Lenge siden! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hender de har en morsom vits innimellom. Som sagt, man må ha en porsjon intelligens for å kunne le av Family Guy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 det blir alt for mye i lengden av den type humor, pluss at alle vitsene går i samma spor hele tida. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du diskuterer med intelligente mennesker Quayle, face it. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Pusur: Var en plen. ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Pusur: Var en plen.^^ Seks hundre kroner for en plen en gang? Den som betaler ut det har for mye penger. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 spørs hvor stor plenen er det. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Seks hundre kroner for en plen en gang? Den som betaler ut det har for mye penger. eller en som syntes veldig synd på h*n som sleit seg gjennom helvete i ekstrem varme X_X Endret 28. juli 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg