NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Klokka er 2. Jeg har nettopp spist frokost. Potetgull. Jeg ar ikke noe digg her. Må si meg enig med Espen pai. Jeg finner det vanskelig å like mennesker som irriterer og provoserer på en slik måte at jeg får lyst til å rive av neglene med tang og stikke ut øynene med gaffel Hmm.. Må finne ut om saldoen min nå er med eller uten 6k jeg venter på. Hvis de ikke har kommet inn enda, skal jeg bestille meg pizza fra peppes i dag med oreokake og litt digg. Hvis saldoen nå er inkludert de 6k er ikke det aktuelt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nora 90: vener er venner på nynorsk assa.greit eg skal prøve og skrive litt betre frå no av då, sjølv om eg meiner eg gjer det Venner er venner på nynorsk. Vene er noe du har i kroppen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er kommet til lunch alt, jeg. Potetgull Digg Klokka er 2. Jeg har nettopp spist frokost. Potetgull. Jeg ar ikke noe digg her. Nei, jeg er jo her oppe. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nora 90: vener er venner på nynorsk assa.greit eg skal prøve og skrive litt betre frå no av då, sjølv om eg meiner eg gjer det venn m1 (norr vinr, besl med lat. venus 'skjønnhet', jf Venus romersk kjærlighetsgudinne) 1 person en har et nært forhold til, kamerat barndomsv-, omgangsv- / en god v- av meg / ha mange v-er / være god v- med en / gjøre seg til v-s med en / bli v-er igjen etter en krangel / jeg er ikke v-er med deg lenger / skille mellom v- og fiende / ved tiltale: god dag, gamle v-! / den går ikke, v-en min / om dyr o l: katt og hund kan være gode v-er Prøver bare å hjelpe deg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorlig, har skjønt begge deler dårlig Jeg klarte fysikkoppgaven Yes! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Nei, kjære lille venn, venner er venner på nynorsk. Nå kom det referanse til ordbok og greier. EDIT: Jeg blir varm inni meg av å ha rett. Endret 13. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, jeg er jo her oppe. Hehe, du er mer digg enn digg da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Okei. Da kommer det et utbrudd fra meg og. Schnell: Hva er det du vil frem til? Du kommer først inn i tråden, skriver noe helt hjernedødt og troller deg frem til uro, hva ganger det deg? At du kan sitte å le? Dette med norsken din kan jeg pent lite for, men jeg tror du skal ta deg en tur på skolen, pugge litt, komme tilbake som en nyrenovert person og være litt mer glad. Jeg har som sagt spist middag, trent og alt det der og er klar for å ta det med ro utover hele dagen, og da er ikke jeg ute etter å ha forumflaming og mods som stenger tråden fordi du har vært litt uskikkelig av deg. Fy på deg. Og du bør pusse tenna, om du ikke pusser de mer enn to ganger i uka. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Kan faktisk skrives med en n på nynorsk, ja. Sorry, folkens. Her Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Og nej er fremdeles ikke ett ord... Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Det heter ikke "nej" heller. Og du burde sjekke ordboken. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "vener" i nynorskordboka. Are we done now? (konkulsjon: "ven" er faktisk lov å skrive :O ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Nei, kjære lille venn, venner er venner på nynorsk. Nå kom det referanse til ordbok og greier. EDIT: Jeg blir varm inni meg av å ha rett. Du tok feil! "vener" i nynorskordboka. Are we done now? (konkulsjon: "ven" er faktisk lov å skrive :O ) Jeg var først. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Kan faktisk skrives med en n på nynorsk, ja. Sorry, folkens. Her Hvis han blander mellom å skrive nynorsk og bokmål, noe som det virker som, skal han skrive venner med 2 n'er. Det sa norsklæreren min på ungdomsskolen (og ho var ei streng heks som alltid har rett). Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var ikkje meininga og skape uro som du seier,eg kunne ikkje vite at folk skulle klikke heilt fordi eg skreiv eg kjeda meg ukorrekt norsk. greit, det er feil, men det er ikkje verdas undergang. Og eplfe: jo, vener er venner på nynorsk har du kanskje bevis på at venner er venner på bokmål? og eg synes folk er frekke som drar inn ting eg skreiv i deppetråden her som for å si"ahhhaaha taper, du har ingen venner hahah looool" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det kan faktisk skrives "en ven - venen - vener - venane" på nynorsk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nej frøken perfekt, vener er venner på nynorsk Det heter ikke "nej" heller. Og du burde sjekke ordboken. jeg var først Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis han blander mellom å skrive nynorsk og bokmål, noe som det virker som, skal han skrive venner med 2 n'er. Det sa norsklæreren min på ungdomsskolen (og ho var ei streng heks som alltid har rett). Man skal ikke blande. Men han prøver tydeligvis å skrive nynorsk, og da kan han skrive venn med en n. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med å putte venner/vener diskusjonen i samme tråd som hvitost/gulost diskusjonen og snakke om noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg