Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også egentlig. Hadde vært så utrolig deilig å ha på forelesninger. Hater folk som sitter å taster sms-er eller snakker i mobiltelefonen under forelesninger. En mobiljammer hadde vært et perfekt redskap i slike situasjoner. Store spørsmålet er jo om det er lovlig å ha slikt i Norge. En annen morsom gadet er jo gps-blokker man kan putte i sigarett-tenneren. Sikkert kult å ha hvis man er i overkant paranoid, eller har problemer med myndighetene. XP

Lenke til kommentar

Nei det er ikke lovlig hverken å bruke, inneha eller eie i Norge. Det er bare politiet og forsvaret som har dispensensjon til. Men med den lave effekten (de snakker om 10m rekkevidde) så skal det godt gjøres å triangulere deg. ;)

Hadde vært litt moro å satt på en retningsbestemt antenne/parabol slik ArcticOC gjorde med blåtann da. Og sett hvor lang unna man klarte å kødde med folk. :p

Sitte oppe på et høyt tak i byen og pekke på folk som går og prater i mobilen på gata. :w00t:

Lenke til kommentar

Et annet triks på forelesninger - hvis læreren bruker en trådløs mikrofon kan du peile deg inn på den med en politiradio (de minste er på størrelse med en mobiltelefon), da kan du få lyden inn på hodetelefoner uten forstyrrelser utenfra. Husker en fyr brukte det til å ta opp forelesninger så han kunne høre på det senere. Bare nevner det.

 

Og ja, politiradioer er lovlige per i dag til privat bruk.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Og jeg som hadde nok med en i natt. :ermm:

Jeg er snart ferdig med å reparere og oppdatere 50 maskiner nå da. Så jeg har gleden av å begynne på de nye i morgen tenker jeg. :woot:

 

Heldigvis så har jeg Ghost, men jeg må lage nye bilder siden SP3 har kommet og noen skal kjøpe maskinene. Er jo ikke all programvaren som ligger på de bildene som brukes ved skolen som vi kan distribuere videre.

 

Minner meg om lærlingetiden min på vgs

 

Velkommen til jobben min. I tillegg så har jeg fått nye mfps som må installeres, oppsett av follow-me-print, nytt oppsett av scan-to funksjoner. Det er så mye piss med nytt utstyr. Hvorfor jeg ønsket å jobbe med dette forstår jeg egentlig ikke. :)

Lenke til kommentar
Bah, det er ikke akkurat kaldere i Trøndelag enn på Vestlandet :p

 

Har vært ute i sola i noen timer, prøvd å få scooteren min til å starte, skulle bare kjøre og kjøpe frokost. Nå har jeg pause uten mat, er sulten som faen og vil bare at djevelskapen skal starte :p

HAHA! Lucky you :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...