Gjest medlem-161766 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er en stolt person nå. Klart å kutte ut røyken, men med det sagt. Snusen er kommet inn i bildet istedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det virkelig bare meg som ikke har noe interesse av å se den der filmen? ._.Ja. Vi andre har nemlig peil. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Samme her, larstyle. *kose på general boksen* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er noe dritt å være tilbake på jobb igjen. Gleder meg ikke akkurat til å begynne å installere de 50 maskinene som fortsatt står på en palle en plass her på skolen. Heldigvis så har man Ghost til å hjelpe seg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er noe dritt å være tilbake på jobb igjen. Gleder meg ikke akkurat til å begynne å installere de 50 maskinene som fortsatt står på en palle en plass her på skolen. Heldigvis så har man Ghost til å hjelpe seg. Og jeg som hadde nok med en i natt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ghost, unevnelige mengder maskiner, ghost images som må oppdateres og alt faenskap som følger med det. Minner meg om lærlingetiden min på vgs Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 oh yes badetid nok en gang! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bah, kjipt å ha feber når det er så varmt her i Danmark. -_- Er du på ferie? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Forsvarets bivirkninger: 1,5 mm ansees som "akkurat passe" lengde på håret. Ref: RPP. Skjer? Endret 28. juli 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Liten rapport fra Landsskytterstevnet: DET ER VARMT! De som har lite å finne på kan ta en titt her, ca. 17.25 for å se undertegnedes skyting. *vinke til alle* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da har endelig pakken fra dealextreme med 2 x blåtann-dongler kommet fra Hong Kong. :-D Må bare hente dem på postkontoret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Llandari: hvordan vet vi hvem som er deg? Snorre: Jeg har lyst til å kjøpe sånn mobiljammer fra dealextreme jeg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg også egentlig. Hadde vært så utrolig deilig å ha på forelesninger. Hater folk som sitter å taster sms-er eller snakker i mobiltelefonen under forelesninger. En mobiljammer hadde vært et perfekt redskap i slike situasjoner. Store spørsmålet er jo om det er lovlig å ha slikt i Norge. En annen morsom gadet er jo gps-blokker man kan putte i sigarett-tenneren. Sikkert kult å ha hvis man er i overkant paranoid, eller har problemer med myndighetene. XP Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei det er ikke lovlig hverken å bruke, inneha eller eie i Norge. Det er bare politiet og forsvaret som har dispensensjon til. Men med den lave effekten (de snakker om 10m rekkevidde) så skal det godt gjøres å triangulere deg. Hadde vært litt moro å satt på en retningsbestemt antenne/parabol slik ArcticOC gjorde med blåtann da. Og sett hvor lang unna man klarte å kødde med folk. Sitte oppe på et høyt tak i byen og pekke på folk som går og prater i mobilen på gata. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Et annet triks på forelesninger - hvis læreren bruker en trådløs mikrofon kan du peile deg inn på den med en politiradio (de minste er på størrelse med en mobiltelefon), da kan du få lyden inn på hodetelefoner uten forstyrrelser utenfra. Husker en fyr brukte det til å ta opp forelesninger så han kunne høre på det senere. Bare nevner det. Og ja, politiradioer er lovlige per i dag til privat bruk. Endret 28. juli 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vel, desverre er mange forelesere heller skeptiske til at folk skal ta opp forelesningene deres. Men ellers hørtes det jo ganske smart ut. Folk som sitter med hodetelefoner er heller ikke så godt likt har jeg forstått. Ser dog absolutt nytten av den! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Og jeg som hadde nok med en i natt. Jeg er snart ferdig med å reparere og oppdatere 50 maskiner nå da. Så jeg har gleden av å begynne på de nye i morgen tenker jeg. Heldigvis så har jeg Ghost, men jeg må lage nye bilder siden SP3 har kommet og noen skal kjøpe maskinene. Er jo ikke all programvaren som ligger på de bildene som brukes ved skolen som vi kan distribuere videre. Minner meg om lærlingetiden min på vgs Velkommen til jobben min. I tillegg så har jeg fått nye mfps som må installeres, oppsett av follow-me-print, nytt oppsett av scan-to funksjoner. Det er så mye piss med nytt utstyr. Hvorfor jeg ønsket å jobbe med dette forstår jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bah, det er ikke akkurat kaldere i Trøndelag enn på Vestlandet Har vært ute i sola i noen timer, prøvd å få scooteren min til å starte, skulle bare kjøre og kjøpe frokost. Nå har jeg pause uten mat, er sulten som faen og vil bare at djevelskapen skal starte Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bah, det er ikke akkurat kaldere i Trøndelag enn på Vestlandet Har vært ute i sola i noen timer, prøvd å få scooteren min til å starte, skulle bare kjøre og kjøpe frokost. Nå har jeg pause uten mat, er sulten som faen og vil bare at djevelskapen skal starte HAHA! Lucky you Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ikke sant? Så ringer muttern og er pottesur av en eller annen grunn og skal ha meg til å jobbe. Truer med å ta strømmen og døra til rommet mitt om jeg ikke har malt halve huset til hu kommer hjem om 3 timer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg