L4r5 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du er kanskje ikke, men hva med andre? Det er postet utallige slibrige kommentarer i diverse SO-tråder. Hva om det hadde kommet en som ikke tok spøken?Du glemmer en liten ting pusur. Dette er et nettfroum. Nettforum har en tendens til å trekke til seg følelsesmessig avstumpete mennesker med sosial angst og psykiske problemer. Og alt det vi ikke klarer å være i virkeligheten tar vi ut her. Og vi overkompenserer vilt i frykt for at folk skal se gjennom det skjøre skallet av illusjoner vi bygger opp rundt oss selv. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hello kids, don't do meth. Not even once! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Meg? Snubla inn på dette prosjektet under min daglige Googling; The Meth Project. Syke greier... EDIT: og der skremte jeg effektivt vekk det som var av folk i denne tråden. Endret 27. juli 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei! Og velkommen til meg som har smeltet bort i solen, på en norsk strand ved oslofjorden, nærmere bestemt på øya Tjøme de siste dagene. Hvordan går det med kafefolket? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 mrbjoern, ting kunne gått bedre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har det jævlig bra. =D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jeg hater livet fordi jeg starter på jobb igjen i morgen. Og har kasta bort hele helga på å spille WoW med lillebror. Pluss at jobbparteneren min er han som stinker værst på hele fabrikken. Endret 28. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg hater et eller annet, men vet ikke helt hva. Satser på dumskap. Av alle slag. Inkludert min egen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Og at jeg har besøk av lillebror 24/7 og aldri har privatliv. Mao ingen runking som jeg pleier å gjøre daglig. Da blir man vel cranky etterhvert. Enda 9 dager igjen..huff. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du er kanskje ikke, men hva med andre? Det er postet utallige slibrige kommentarer i diverse SO-tråder. Hva om det hadde kommet en som ikke tok spøken? TRIST FOR VEDKOMMENDE. Det deles ikke ut priser for politisk korrekthet (annet enn på SVs landsmøte), så indignasjon på andres vegne er stort sett bortkastet. Med mindre du da er medlem av SV. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Spelar ingen roll, vad någon annan säger om dig Tro på dig själv, du är bra som du är. (8) HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Og jeg har ett innsekt flygende rundt her inne. Lukk vinduet! Sier dere sikkert. Gid det var så vel. Ellers er jeg nettop ferdig med det værste arbeidet av reinstallasjonen av pc-en min. Nå skal bare alt av favorittprogrammer, virtuelle pc-er og slike ting installeres. Før man finner det for godt å lage ett image av hele skiten ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg DØR av varmen her i Oslo! 50+ i solen og 30 i skyggen. IKKE SØREN! Jeg har ikke svettet slik i hele mitt liv. Det rant av meg selv når jeg hadde kommet hjem og gått på do. æsj, fuktig varme her i Oslo. Gøy by da. ;D Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) 50+ i solen er jo realistisk. Aktiviteten her synker merkbart utover natten. Jeg trodde tråden var full av natteravner og dagsravner med ødelagt døgnrytme. Jeg legger meg også nå, tror jeg. Lyst ute, jo. Endret 28. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Wohoo, me is i New York 30 etasjer over bakken sitter jeg på et eller annet usikret trådløst nettverk som hvertfall ikke tilhører hotellet.. ..det er livet det Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Oi, det hørtes fresht ut. Hvordan er været der nå da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mørkt Ellers varmt.. ..og klamt - meh Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hørtes fett ut. Sitter selv på jobb på Sykehuset i Levanger. Noen som er syk og vil komme og underholde meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Shade, jeg var syk og der tidligere i år. Teite leger som ikke fant ut hva som feilte meg >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg