Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du er kanskje ikke, men hva med andre? Det er postet utallige slibrige kommentarer i diverse SO-tråder. Hva om det hadde kommet en som ikke tok spøken?
Du glemmer en liten ting pusur. Dette er et nettfroum. Nettforum har en tendens til å trekke til seg følelsesmessig avstumpete mennesker med sosial angst og psykiske problemer. Og alt det vi ikke klarer å være i virkeligheten tar vi ut her. Og vi overkompenserer vilt i frykt for at folk skal se gjennom det skjøre skallet av illusjoner vi bygger opp rundt oss selv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater livet fordi jeg starter på jobb igjen i morgen. Og har kasta bort hele helga på å spille WoW med lillebror. Pluss at jobbparteneren min er han som stinker værst på hele fabrikken.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du er kanskje ikke, men hva med andre? Det er postet utallige slibrige kommentarer i diverse SO-tråder. Hva om det hadde kommet en som ikke tok spøken?

TRIST FOR VEDKOMMENDE.

Det deles ikke ut priser for politisk korrekthet (annet enn på SVs landsmøte), så indignasjon på andres vegne er stort sett bortkastet. Med mindre du da er medlem av SV.

Lenke til kommentar

Og jeg har ett innsekt flygende rundt her inne. Lukk vinduet! Sier dere sikkert. Gid det var så vel. :ermm:

Ellers er jeg nettop ferdig med det værste arbeidet av reinstallasjonen av pc-en min. :) Nå skal bare alt av favorittprogrammer, virtuelle pc-er og slike ting installeres. Før man finner det for godt å lage ett image av hele skiten ^^

Lenke til kommentar

50+ i solen er jo realistisk.

Aktiviteten her synker merkbart utover natten. Jeg trodde tråden var full av natteravner og dagsravner med ødelagt døgnrytme. Jeg legger meg også nå, tror jeg.

Lyst ute, jo. :wee:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...