Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har vært der to år fra før jeg også. Og må si det er en av de beste festivalene jeg har vært på. Var du å så dropkick for to år siden også kanskje? :-D Jeg var på tur til å gå opp på scenen, men så stoppa vakta meg. :( *se sint på*

 

Å selge bonger høres veldig greit ut. Iallefall å ha noen man kjenner som selger det. Husker jeg fikk et par vel billige bonger i fjor.

 

 

 

Shade: Så drikk da, fjott. ;)

Når jeg har vært der hver år så medregner det når Dropkick var der :)

Det året var desidert det beste så langt.

Lenke til kommentar
Har vært der to år fra før jeg også. Og må si det er en av de beste festivalene jeg har vært på. Var du å så dropkick for to år siden også kanskje? :-D Jeg var på tur til å gå opp på scenen, men så stoppa vakta meg. :( *se sint på*

 

Å selge bonger høres veldig greit ut. Iallefall å ha noen man kjenner som selger det. Husker jeg fikk et par vel billige bonger i fjor.

 

 

 

Shade: Så drikk da, fjott. ;)

Når jeg har vært der hver år så medregner det når Dropkick var der :)

Det året var desidert det beste så langt.

 

 

Absolutt helt enig. De har ganske bra lineup i år også, men ikke helt etter min smak. Det er jo respekt at de får til noe så bra, når de egentlig ikke har så mye penger til rådighet.

 

 

Shade: Okei. ;)

Lenke til kommentar
Jeg drikker Monica, men har bare kaffe og vann ..
Det er da ikke dårlig det! Kaffe og vann er det det går i om sommeren.

 

Awwww. Nydelig. Sitter å ser igjennom TG-bilder fra åpningsshowet i år.

 

Husker følelsen da jeg satt på Trym's sang. :wee:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Hallo til deg!:)

 

Gud, jeg sitter å ser sweeney todd nå. Herregud så fæl film. Freaky, er vel det rette ordet.

Og Johnny Depp er like genial som alltid!:D

 

"It's a hole in the world, like a great black pit, that's filled with people that's filled with shit, and the vermin of the world inhabit it" :D

Lenke til kommentar

Helvete faen!

Jeg bare "elsker" å komme hjem etter en måneds tid borte, bare for å finne ut at rommet mitt er bomba og brukt, senga er uten laken og dyna uten trekk. Det er 35 grader her inne, jeg mangler 100 sigaretter, 2 esker snus, 1 flaske rødvin, noe sprit, flere CDer og DVDer og rommet ser generelt totalt annerledes ut enn før jeg dro.

Så skrur jeg på hovedmaskina og finner ut at den er død, yee fuckings ha ><

Lenke til kommentar
Helvete faen!

Jeg bare "elsker" å komme hjem etter en måneds tid borte, bare for å finne ut at rommet mitt er bomba og brukt, senga er uten laken og dyna uten trekk. Det er 35 grader her inne, jeg mangler 100 sigaretter, 2 esker snus, 1 flaske rødvin, noe sprit, flere CDer og DVDer og rommet ser generelt totalt annerledes ut enn før jeg dro.

Så skrur jeg på hovedmaskina og finner ut at den er død, yee fuckings ha ><

Da er det på tide å flytte.
Lenke til kommentar
Hylo, det har jeg alt gjort, men siden jeg bare bor på hybel og er en gnien jævel som ikke orker å betale penger for å bo på hybelen sommeren over, så flytter jeg hjem i de 3 månedene det er ferie.

 

 

Du kan skaffe deg lås til rommet ditt? ;) Det gjorde jeg til slutt, når jeg bodde på hybel med slike folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...