Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig ikke noen flink svømmer. Bryst går tregt og med dårlige beinspark, crawl er ueffektivt (med andre ord bruker jeg mer energi på å plaske enn å komme meg fremover) og rygg går greit nok. Jeg pleier å bruke rygg om jeg trenger en god fart/energi ratio, f.eks. ved 500 meter og høyere.

Jeg bruker litt under tyve minutt på 500 meter, om jeg husker rett.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Jeg kan vel svømme bryst, og det er det. Kråling har jeg faktisk aldri fått noe bra til. Å vile på rygg greier jeg noenlunde fint, men forutsetter ganske stille vann. Har egentlig lyst til å lære meg å kråle, men har bare ikke tid eller anledning.

Lenke til kommentar
Å vile på rygg greier jeg noenlunde fint, men forutsetter ganske stille vann.

Jeg flyter lengre (ca. femten sekund i motsetning til fem) om det er bølger, jeg.

Men jeg skjønner alle disse avisartiklene som har vært nå. Jeg var ikke noen god svømmer når jeg gikk i femte klasse.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
de er rett:)

Kan du være så snill og holde deg noelunde riktig, språklig sett? Kan ikke fordra feilskriving, spesielt ikke på et forum der man kommer fra forskjellige steder og har forskjellige dialekter. Det blir bare rot.

Jeg bruker litt under tyve minutt på 500 meter, om jeg husker rett.

Rygg?

Jeg ser ganske mange som plasker crawl, det er morsomt å se på.

Lenke til kommentar

Ifølge mine foreldre kunne jeg svømme da jeg var 3, men så skjedde noe med ørene og jeg kom ikke uti vannet før jeg var 6 år eller noe.

Sånn er det.

Jeg har ikke onanert hele helgen. Jeg er et vrak.

Oo, Mr. Penis. Jeg har ikke gjort det på 5-6 dager, får jeg medalje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Loeve, jeg har klart meg uten 3 uker. Det er fælt.

Hvor du skal flytte danielzu?

I dont know :(

Skal en uke på storåsfestivalen,så skal jeg på febrilsk hybel\leilighet-leting

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...