Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okei fo faen :( eg har ingen ordentlege vener fornøgd??????????

fffffffffuckers

eg lik dykk ikkje

og eg er ikkje hissig til vanleg sambrior, eg bare blir det her når alle berre bestemm seg for å ikkje like meg. men sånn er nesten alle her på forumet. heng seg på fleirtallet og giddikkje sjå lenger enn sin eigen nasetipp'

ja det har du rett i samboe :p

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
"Eg følar at alle mislik meg Spesielt voksne folk, dei trur eg er frekk men eg er jo ikkje det.... eg berre seier meiningane mine liksom. og så har eg ingen ordentlige vener. har jo masse folk eg er med og sånn,men eg trur dei synes er rar.

merker det her på forumet og liksom, at det er mange som ikkje likar meg. har fått ein del frekke PMs og sånn. som regel pleier eg ikkje bry meg om at folk ikkje liker meg eller synes eg er frekk og rar, men idag kjenner eg at eg bryr meg"

Oida. Den var lei.

Schnell: fordelen med forum, er at alt er skriftlig. Og kan hentes frem igjen akkurat når man føler for det :)

Kibs: happy?

Lenke til kommentar
Haha, stemmer det :roll:

:wee:

Ikke du. :tease:
Jeg husker hva vi snakket om på telefonen i går ihvertfall. :p
Skrev du det til meg?

I så fall. Klage over at uvenner ikke liker deg? Hæ?

Ikke mobb stakkarer som er mindre (eller har merkbart minde h*****) enn deg. det er slemt. :wee:

I går skjedde ikke, tror jeg. Tenk!

Jeg sliter litt med å forstå det siste der, så.. ehm.. *skifte tema*

okei fo faen :( eg har ingen ordentlege vener fornøgd??????????

fffffffffuckers

eg lik dykk ikkje

og eg er ikkje hissig til vanleg sambrior, eg bare blir det her når alle berre bestemm seg for å ikkje like meg. men sånn er nesten alle her på forumet. heng seg på fleirtallet og giddikkje sjå lenger enn sin eigen nasetipp'

ja det har du rett i samboe :p

Du gir oss jo bare et negativt inntrykk når alt du gjør er å irritere på deg folk og kjefte på alle og enhver. Oo

Kibs: happy?

Flink du er.

Lenke til kommentar
eg bare blir det her når alle berre bestemm seg for å ikkje like meg. men sånn er nesten alle her på forumet. heng seg på fleirtallet og giddikkje sjå lenger enn sin eigen nasetipp'

Om jeg så hadde prøvd, så hadde det vært vanskelig... Du virker som en trangsynt 12 åring når du skriver, og slike personer gidder jeg ikke legge stort energi i og prate med...

edit: stor bokstav til Kibs

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Jo, eg skriv like bra nynorsk og bokmål som dykk.

og eg har mangen vener som gjer akkurat som meg, og ikkje pussar tennene meir einn ein eller to gonger i veka

ja greitt det ifns unntak der eg ikkje har skrivd perfekt, men sånn generlt så gjr eg det

Det er ikke meningen å være frekk eller noe slikt med deg, men når du begynner posten med at du skriver like bra nynorsk og bokmål som alle andre, så må jeg bare.

1. Første setninga er riktig ;)

2. Setninger skal begynne med stor bokstav.

3. Mangen skal vel være mange.

4. Vener er noe man har i kroppen, så det har vi alle mange av. Kanskje du mente venner?

5. Jeg er ikke noen kløpper i nynorsk, men tror det heter enn på nynorsk også og ikke einn.

6. Punktum på slutten av en setning.

7. Greitt staves med en t.

8. Ifns har jeg tolket som finnes.

9. Heter skrive ikke skrivd.

10. Generellt, ikke generlt.

11. Gjr? Mener du gjer?

Som sagt, det er ikke meningen å være frekk, men du la litt opp til det. En skrivefeil her og der går greit. Men det var ikke få skrivefeil...

Lenke til kommentar
La nå Schnell være. Jeg har spist indrefilet og jeg trenger middagsro. :wee:

Fuck you! Jeg er tom for biff >_<

Schnell: Hvis du hadde vært litt mer ydmyk så hadde folk sannsynligvis likt deg bedre. Du skriver langt, langt langt fra perfekt, akkurat som de aller fleste av oss andre her på forumet. (Men du er lengre unna enn de fleste)

Lenke til kommentar
Ja, la Schnell være i fred. Det er ikke han det er noe galt med, det er jeg som er frekk og usmart. Forstå det. :(

hæ? meiner du det

Nei. :wee:

Men pappa sier at sarkasme og ironi, selv i åpenbare settinger er de dummes verste fiende. :wee:

Avanserte former for humor, y'know. :wee:

Lenke til kommentar
Stå opp så sent, legge deg dritsent og våkne opp balletrøtt imorgen?

Fest i går. Hva kan du forvente?

Ja, la Schnell være i fred. Det er ikke han det er noe galt med, det er jeg som er frekk og usmart. Forstå det. :(

hæ? meiner du det

Sarkasme, vennen, sarkasme.

hæ? meiner du det

Nei. :wee:

Men pappa sier at sarkasme og ironi, selv i åpenbare settinger er de dummes verste fiende. :wee:

Avanserte former for humor, y'know. :wee:

:ohmy: Slem bekki!

Lenke til kommentar
La nå Schnell være. Jeg har spist indrefilet og jeg trenger middagsro. :wee:

Klokka er 2. Jeg har nettopp spist frokost. Potetgull. :wee:

Jeg er kommet til lunch alt, jeg. Potetgull :wee:

---

jaja, vi får vel la Schnell være, han har tydeligvis nok å stri med selv.. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...